Primele cuvinte

Primu meu blog, primele mele cuvinte scrise negru pe alb, cu pene de inger, sper ca v-a placut ce am scris pana acuma, si m-am reintors cu forte proaspete, lucid si calculat, am pus totul in ordine, tot este clar stiu ce o sa fac in viata de acuma in colo. Nu mai acel baietel care credea in sperante, am devenit un barbat, sunt acel barbat care era in corpul unu baietel, prieteni imi am langa mine si sunt fericit pentru asta, familia la fel, restu nu ma intereseaza. Sunt plin de viata chiar daca nu arat, pot fi si rau dar si nepasator pentru cei care merita, la restu le deschid inima si sufletul ca sa-i am aproape. Viata trece fara sa-mi dau seama, poate maine mor dar stiu ca ma realizat ceva in viata, ceva ce pot sa fiu mandru si sa mor fericit, acel lucru este sa aduc zambetul pe fata prietenilor si a familiei. Nu am cuvinte sa mai spun mai multe, dar tot ce pot spune ca sunt fericit si implinit cu ajutorul lor, si le multumesc, cum am scris si pe celalat blog, scriu aceste cuvinte ca m-am ridicat dintre muritori din nou si am devenit din nou ce am fost un inger pazitor pentru cei care merita si cei care imi spun aproape de mine, altceva nu pot spune, numai ca restu care nu imi sunt aproape sau sunt asa zis prieteni buni le spune o viata plina de fericiri si bucurie. Eu am sa dispar o vreme din viata prietenilor si sper ca asa o sa devin un martir, un erou, un arheanghel. Pana data viitoare va urez o viata usoare si plina de fericire.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu