Viata ne aduce moartea

Am avut zile mai bune, zile cu bucurie si fericire, dar parca imbatranesc de pe zi ce trece si totul merge pe langa, ca vantul care bate afara si sunt ca frunzele care cad fara sa vor, dar care le-a venit randu, asa si eu mi-a venit randu pentru a parasi o lume care ma iubeste si ma indrageste pentru ca nu mai ma simt in stare sa le fiu alaturi, imbatranesc si asta nu este pentru ca uit si pentru inima mea este inchis cu lacat fara cheie, si mintea imi joaca feste si imi sopteste numai aberati, am obosit, m-am saturat, dar nu pot sa fac nimic pentru ca sunt om si intr-o buna zi chiar o sa parasesc aceasta lumea mai repede sau mai tarziu. Imi curge sange prin vene, viata nu mai este cum a fost, viata nu este cum vrem noi, viata este ca moartea in persoana, si viata o sa ne bage la 2 metri sub pamant, fara sa intrebe ceva si fara sa ne asculte parerea. Acesta este viata fiecarui muritor, dar la mine s-au scurs deja jma de viata sufleteste vorbind pentru ca parca ma simt ca am mai trait o data aceasta viata si cat de curand o sa moara aceasta viata si o sa traiesc alta fara suflet , fara inima, dictata robotic de minte si doar de tehnologia. Candva o sa ma ridic la cer, pentru ca acolo imi este destinul, soarta mi-o fac singur si acolo vreau sa ma duc cat mai sus, ca sa pun inima si sufletul sa se relaxeze eternic.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu