Ingeri din noi

Sa mai scriu ceva sau nu am inspiratie? Asta ma intreb in momentul acesta. Dar inspiratia vine de la sine, vine chiar cand nu iti dai seama, inspiratia de a scrie ceva frumos este un lucru frumos. Am inspiratie in fiecare zi, am acel atu care multi imi spun sa trec tot ce gandesc negru pe alb cu cerneala sufletului, si in loc de pix sau tastatura sa folosesc pana din aripa unu inger. Ingerul care ma vecheaza pe mine zilnic este unu cu mine , niciodata nu ma lasat sa cad in pacat si porma sa cad in prapastia intunericului. Ingerul este eu, esti tu, suntemi toti , fiecare suflet unit fac un inger pazitor care ne vechea zi si noapte, luna de luna, an de an, chiar si cand nu mai suntemi pe acest pamant. Sunt multe lucruri pe care nu le stiu si eu, sunt multe lucruri pe care vreau sa la aflu, sunt multe lucruri care au trecut si care vor veni, cu bune si rele si stiu ca putem trece peste daca stam uniti. Stii cum se spune " unde este unu nu-i putere, unde sunt doi puterea creste" si asa este pentru ca puterea este aceea energie care o trimite-mi unu de la altu, este o energie care nu stie de legile fizici, este ceva invizibil, este ceva spatial, ceva vidat, ceva nevazut. Aceasta energie o avem in noi si in fiecare zi ne ajuta sa trecem pete greutati si sa mai traim o zi in plus, o luna, un an si o viata in plus. Sunt aceste lucruri mici pe care nu ne dam seama ca le facem dar cand le facem bune sau rele suntemi complesiti de emoti si de agonie. Acesta lucruri il ajuta pe inger sa se ridice din ce in ce mai sus, fiecare pana a lui are cate o poveste de spus, de scris, de tastat. Chiar si ingeri plang pentru pacatele care le facem, daca nu era ispita ingerul nostru este unu curat, dar cu fiecare bucurie vine si tristete, asta este legea fiecare actiunie vine cu reactiuni, nu ne putem desparti ce acste fenomene pentru ca porma nu este ceva complet. Si ingerul insangereaza cand vede ca unu dintre noi este trist si deprimat, dar cu fiecare picatura de sange vine cu o noua speranta, cu o viata care este alaturi de noi. Noi suntemi aceste inger, noi suntemi acest lucrur complet, fara noi era doar intuneric in aceasta lume.

3 comentarii:

  1. A_wounded_soul spunea...

    Îngerii sunt cu tine tot timpul și veghează chiar dacă nu te lasă sa ii vezi, ei știu un lucru și anume acela ca ființele pămîntești trebuiesc protejate de toate lucrurile rele, dar cateodata mai dau și ei greș.

  2. Mi-a placut atat de mult postarea asta.
    Ingerii din noi sunt singurii care nu ne vor parasi niciodata..

  3. Frumos ! Ingerii din noi sunt unicii care nu o sa ne tradeze niciodata!

Trimiteți un comentariu