Anotimpul ochiilor caprui

Vine toamna, vara a trecut cu fericirile si tristetzele ei, vine anotimpul in care am cunosc pe cineva anul trecut care ma schimbat, acuma anul acesta tot cu aceea persoana sunt cum am spus la bine si la rau, sunt momente in care nu stiu ce sa fac, nu stiu ce sa spun, dar sunt si momente de bucurie si de fericire, am avut multe momente impreuna si inca avem, inca nu ne-am pierdut in abis, legatura noastra a ramas si pana acuma si inca o sa ramana chiar si dupa moarte, moarte fizica, pentru ca moartea interioare este de fiecare cand ne suparam si ne intristam, cand suntemi neputincios in fata lumii, in fata necajurilor, dar daca stam uniti aceste lucruri nu se vor mai intampla, pentru ca de fiecare data cand ne vedem, vad o sclipire in ochii ei caprui, care pe mine mau fermecat si mauvrajit in trecut si care ma vrajesc chiar si acuma si o sa ma vrajeasca si in viitor, nu sunt niste ochii simpli, sunt ochii plin de tristete dar si bucuri, eu unu am sa lupt in continuare pentru ea, pentru ca ea este sufletul meu pereche, suntemi o inima in 2 corpuri, suntemi un suflet in 2 corpuri de ingeri/demoni. Viata merge mai departe cu bucuriile si tristetele ei, dar noi daca stam uniti o sa castigam toate bataiile cu viata si o sa reusim.

2 comentarii:

  1. Hoinara spunea...

    Imi place mult noul format al blogului:)

  2. Suflet de curva spunea...

    intotdeauna m-au surprins placut postarile tale...

Trimiteți un comentariu