Adio si la revedere

De ce trebuie sa-mi pese de persoanele din jur? De ce sa sufar eu, pentru cine sa sufar? Nu mai am cuvinte, nu mai am rost sa fac ceva pentru ca nu se merita, nu mai are rost sa tin la nimeni, pentru ca nu merita sa tin, cand vad ca toti nu se tin de promisiuni, si stiu ce vor sa faca cand ii intrebi, atunci de ce sa ma strafoc eu sa fac ceva, nu mai are rost sa fac nimic, nici de mine nu imi pasa macar, fie ti-o fi, sincer chiar daca mor maine o sa fie ok, pentru ca indiferenta iti spune cuvantul, indiferent o sa fiu de acuma incolo, si n-o sa-mi mai pese de nimik si nimeni, cand sunt langa cineva am da la o parte, cand vreau sa fac ceva ma da la opate, cand vreau sa-i fie bine ma da la o parte si merge cu altcineva, nu-i nimic o sa fiu indiferent si fara suflet, o sa fiu gheata, si o sa fie mai bine, o sa fiu cum am fost inaite, nepasator ca asa este mai bine, asa a fost mai bine inaite, fara certuri, fara sentimeten sa faci daor ce iti trece prin cap, sa faci nebuni, fara sa-ti peste de alti si fara sa-ti peste daca cinve tine la tine, n-o sa-mi mai peste o sa fiu un joker, un om care o sa fie ceva rau si meschin, o sa fiu o " curva a indiferentei" si cui nu-i convine nu ma intereseaza pentru ca si lor nu le pasa de mine, promisiuni facute si distruse, prieteni care te lasa pentru fiecare mica oportunitate care o gasesc, nu-i nimik am sa plec si totul o sa fie bine, si nimeni n-o sa-si aminteasca de mine, pentru ca toti sunt un nimeni, un nimic, si asa am fost, asta este maine o sa mor pentru toti, distreati-va fara mine prieteni mei dragi, fiti trisiti si bucurosi ca eu no sa fiu acolo sa impratesc acetse sentimente cu voi, o sa devin o piatra in inimele voastre. Ultimele mele cuvinte din acesta viata de sentimente sunt:" Nimeni nu de apreciaza pentru ceea ce ai facut pentru ei..." Am spus la revedere si ramas bun n-o sa ma mai intorc pentru nimic si nimeni.


3 comentarii:

  1. Macar de ar fi atat de simplu :(

  2. ARIPI ALBASTRE spunea...

    Da greu de trecut prin viata asta. Stii bine ca nu esti singurul care trece prin asta. Ajungi sa te intrebi cum ar fi bine sa procedezi ca sa-i multumesti pe cei din jur la care tii, dar sfarsesti concluzionand ca nu depinde de tine si ca toate atarna de vreme si imprejurari si ... esential de anturaj.
    Poate in acest caz trebuie sa privim mai departe straduindu-ne sa vedem lumina de la capatul tunelului. Atunci stop! Hai sa privim peste asta si sa cautam prieteni care isi doresc prezenta noastra, iar daca acestia chiar nu se vor ivi doar nu vom muri de singuratate ... hai sa gasim adevaratul motiv pentru care sa be dorim sa mergem mai departe, pentru ca daca Dumnezeu nu ne-a sustinut in planul nostru inseamna ca are altul mai maret pentru noi.
    Capul sussi privirea inainte!

  3. Poate ca totusi exista cineva care te apreciaza, priveste mai bine in jur, cu siguranta inca mai exista acel care nu a uitat definitiv de binele care l-ai facut, sa stii ca trebuie sa fie acolo undeva. Eu m-am convins de asta chiar aproape cand ajungem la final si nici nu mai speram :)

Trimiteți un comentariu