Cuvinte ne neuitat

Au facut niste lucruri oribile in viata mea impins de banuieli, suspiciuni si gelozie ca sa ce sa pierd o persoana care imi este mie foarte draga nu, nu se poate, pentru ca imi este foarte draga, pentru ca ea este ingerele meu, ea este lumina care imi lumineaza diminetile si steaua care imi ghideaza noptile si eu am intunecat-o, am suparat-o. Am fost un om gelos da recunosc pentru ca multa lume o place si sa da la ea. Nu mai vreau sa fiu aceea persoana, vreau ajutor, vreau o mica farama de speranta in viata mea sa ma ghideasca unde trebuie. Daca mai continui asa o pierd pentru totdeauna, am vazut schimbari din partea ei in decursul zilelor, am vazut ca ma vrea aproape de ea, am vazut sinceritatea, ne-am certat , ne-am suparat si pentru ce? sa ne pierdem unu pe altu, sa ne ranim, sa ne strapungem cu cutitul minciuni si geloziei nu se merita. Merita mai mult, merita un erou, un print, un cavaler. Sunt un nesabuit, nu am fost sincer cu ea si trebuie sa ma gandesc mai bine, trebuie sa fac ceva, trebuie, dar intr-o lume plina de minciuna si suspiciuni, eu singur nu pot, nu mai am taria aceea care am avut-o o data, numai am o sclipire in ochii in care sa-mi pun increderea, trebuie sa ne castigam reciproc increderea reciproc, dar cu mintiuni si ascunsuri nu se poate. Trebuie sa fim uniti si sa trecem peste trecut, peste cele intamplate, am observat ca, cand suntemi uniti avem puterea sa schimbam lumea, dar cand suntemi despartiti apare in fiecare dintre noi acel rau care este in lumea asta. Nu este ceva ce nu poti face, este ceva ce este in sufletul meu, al tau care ne uneste, dar sufletul meu este inca intunecat si pot sa uit ce am facut, ce mi sa facut, si incerc din rasputeri, pana la ultimea suflare sa o fac sa vada ca m-am schimbat, ca si ea mi-a demonstrat ca s-a schimbat nu mai trebuie sa ne mintim sau sa ne ascundem lucruri, le-am dezvaluit pe toate nu mai avem mintiuni si ascunsuri ce poate sa ne faca sa suparam reciproc. Acum cateva zile s-a pus caramida unei noi case, dar vremea a daramat unele caramizi, dar noi uniti putem sa reconstruim ce s-a daramat, pentru ca am vazut iubirea sincera in ochii nostri, cand ne uitam unu la altu se vede sclipirea pe care nu s-a mai vazut de mult timp. Aceste sunt cuvinte spune cu regret si cu drag, sunt cuvinte spuse cu adevar si dispret, sunt cuvinte de incurajare dar si distrugere, sunt cuvinte spune pe un blog care a avut povesti frumoase dar si triste, povesti de dragoste dar si povesti de ura si indiferanta, sunt gandurile mele sentimentele mele, care nu se vor schimba, care vor ramane intiparite in mintea persoanelor care citeste aceste cuvinte scrie negru pe alb intr-o vreme, timp de indiferent si dispret, cand lumea este rea si avara, poate macar sa dea o mica speranta cuiva aceste cuvinte, speranta de a trai si de a iubi in aceasta lume.

2 comentarii:

  1. Atunci schimba lucrurile ,nu te lasa strapuns de gelozie , nu-ti pierde ingerul diminetilor tale, alunga intunericul si iao de la capat.Vei reusi, ai sa vezi!

  2. Anonim spunea...

    Schimba-te, daca reusesti sa faci asta o sa ii dovedesti ca ce simti e adevarat.
    Pentru ca o iubesti, o meriti, nu te mai gandi ca ei ii trebuie un print, erou sau cavaler, daca ai vazut iubirea sincera in ochii ei atunci are nevoie de TINE!

Trimiteți un comentariu