Entitate

A trecut si o zi importanta din viata mea, cei dragi mi-au fost alaturi, numai ei stiu ce este cumine, numai ei stiu ce pot simti, numai ei stiu cum gandesc. Gandesc ca un om implinit, care a trait destul pe acest pamant si inca mai traieste, sa-si indeplineaca dorintele si visele, ca sa-si faca o viata a lui, plin de placeri si fericire, dar o data cu aceste lucruri vin si neplacerile si negajurile, dar am puterea sa trec peste, am puterea sa urc in fiecare cat o treapta si cand o sa ajung la varf o sa fiu unu cu energia, unu cu fenomele ce ne inconjoara. Da asa-i os a fiu unu cu cerul, unu cu pamantul, unu cu ziua unu cu noaptea, o sa calatoresc printre stele, si o sa-i vechez pe cei care m-au vecheat si pe mine in tot acest timp. Sunt doar un om, care are potential si ambitie ca intr-o zi o sa-mi creasca aripii, aripiile care mi-au fost retezate cand am ajuns pe acest pamant, n-o sa mai fiu cum am fost, sunt un alt om, o alta entitate, sunt trecutut, prezentu si viitorul, sunt o persoana care priveste clepsidra timpului care s-a scurs si clepsidra timpul care o sa fie. Timpul este relativ, dar sentimentele sunt irelative, nu sunt logice din cauza asta fiecare om este unic in felul lui. Eu sunt deosebit, tu crezi ca esti deosebit/a?

3 comentarii:

  1. Lavinia Dance spunea...

    cea mai deosebita :P
    glumesc :D
    ar trebui sa te bucuri daca cei dragi stiu ce simti si te pot intelege nu toti au parte de asta.

  2. Anonim spunea...

    Cei dragi nu te vor lasa, nici daca tu ii lasi.Sentimentele nu tin cont de varsta si nici de persoana.Si fiecare e special in felul sau,deci sunt sigura ca si tu esti....

  3. Hoinara spunea...

    SUPER POZA:)

Trimiteți un comentariu