La multi anii

La multi anii pisoi, la multi ani pentru anii trecatori, la multi anii pentru anii care vin, la multi anii pentru noi, pentru noi care suntemi doi ingeri, doua inimi in acelasi corp ceresc. Acesta dragoste iubire care o avem reciproca este menita sa fie eterna si fara prejudecati. O flacara aprinsa din cenusa eviului nostrumediu din care traim. Suntemi doi dar care facem un intreg, suntemi doi muritori care reusims a trecem peste tot, care reusim sa fie bine nu numai pentru noi ci si pentru cei din jurul nostru. Imi amintesc cum ar fi ieri primadara data cand ti-am spus " te iubesc", parca a trecut o eternitate de cand nu ne-am vazut, parca suntemi ca soare si luna care se vad o data la o suta de anii,a sa si noi doua fapturi cereste, doi ingeri care se cauta si in sfarsit se gasesc cu ajutorul unui sentiment care s-a uitat de mult acel sentiment care este etern si de uitat\, acel sentiment pe care il ai cand vezi o pereche de ochii care iti fura inima, acel sentiment este iubirea. LA MULTI ANII PISOI< LA MULTI ANI IUBITO. Am scris nistre randuri cu cuvinte aliatoare, dar care poate au un sens imens pentru o persoana la care tin enorm si pe care o iubesc din tot sufletul. Somn usor iubito , fie ca somnul sa te calauzeasca sper gandurile mele si chir in somn sa fim impreuna. Inca o data LA MULTI ANII!!!

1 comentarii:

  1. A_wounded_soul spunea...

    Nu ca vreau sa fiu rea dar, eu cu tine eram un inger si un muritor, acum nu sunteti decat doi muritori care se salveaza prin iubirea lor puternica si reusesc sa inlature tot raul care incerca sa ii cuprinda.

Trimiteți un comentariu