Decizie

De ce oare uni oameni cred ca au voie sa se bage in viata altora? pentru se cred mai presus la alti si nu se cred egali cu ei. Eu nu mai suport, nu mai rezist, iubesc o fata, o faptura gingasa,  fata inocenta, si acuma ca din cauza ca cineva se baga peste noi nu mai vrea sa aude de mine, nu mai vrea nimic de la mine, sunt un nimeni pe acest pamant mare, in acest intuneric, in acest cerc de vici, nu mai rezist mult, le spun si tot le spun dar nimic, oare daca cu amenintarea merge? nu stiu sigur dar am sa incerc tot posibilul ca ce am construit, ce am cladit cu drag si cu lacrimi sa nu fie in zadar, am sa fac tot posibilul dragul meu trandafir salbatic sa fac ceea ce mi se cuvine mie ca fac drept, ca nimeni sa nu se bage intre noi, si eu sper, cred, ca am sa reusesc sa fim ca inainte, ca iubirea noastra sa nu sa se termine aici, vreau sa fac multe mi-am pus sa fac multe in cap, dar din cauza unor oameni sa se termine asta. NU N-O SA FIE ASA AM SA FAC TOTO POSIBILUL PUIUL MEU SA FIE BINE INTRE NOI. Te rog cum nu te-am rugat niciodata sa fac sa ne simtim noi bine sa nu ne controleaza nimeni. TE IUBESC PUI.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu