Curse

Ce este fericirea? Fericirea este uns entiment plecut care multii oamenii il doresc, dar pentru mine fericirea vine un blstem, tot timpu cand eram fericit , am fost parasit sau tradat, asa ca  am decis sa ma inchid in mine de tot pentru ca cu greu imi gasesc fericirea, la mine fericirea este atunci cand iubesc si ma simt iubit, dar acuma daca iubesc pe cineva trebuie sa las sa plece sa fie fericita, nu mai asa ma pot pedepsi singur creezand ca nu este nimeni care ma poate sa ma faca fericit. A reaparut o cunosinta veche de-a mea inapoi in viata mea, sentimentele pentru ea nu s-au schimbat , sunt acelasi , dar pentru ca ea sa fie fericita cu cineva vrea trebuie sa o las sa plece, pentru ca imi o sa vada numai indiferenta si rautate si nu pot sa-i ofer ceea ce ea isi doreste. Asa ca plec, ma inchid, ma refugiez in mine , chit ca ea s-ar putea sa nu suporte, nu este vina ei, dar sa stie ca eu sunt langa ea tot timpu si in suflet dar si gand si o sa pazesc tot timpu. Cu drag, KK.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu