Renastere din propria cenuse

Viata merge cu bucuri, tristete, lacrimi si sange varsta, dar te hotaresti sa renasti din proriul foc care te arde, renasti ca un phoenix, renaste pentru iubirea trecutului, renasti pentru cineva, pentru cineva care a vazut ce schimbari ai facut, care este mandra de tine pentru ceea ce faci, pentru decizile tale, si pentru focul care inca mai arde in noi. Puiul de leu ia crescut coama a ajuns acuma un adult, mandru, curajos, si ar face orice ii sta in puteri sa recastige ceea ce a pierdut. Trandafirul salbatic era sa ofileasca, dar cu iubire si pasare, gradinaru il uda des, si a inceput sa infloreasca din incetu cu incetu, putzin cate putzin. Nu lasati ca iubirea sa se ofileasca, nu lasati ca oameni sa va controleze, uitati-va in jur si ai sa vedeti fericirea si bucuria pe care o aduceti celui apropiat. Cheia este inca la mine, o tin cu drag si iubire, de fiecare data cand ma uit la ea ma gandesc la tine, la ce a fost si la ce o sa fie. Gandirea mea este vasta ma gandesti la multe lucruri, dar acele multe lucruri sunt lucruri care le-am facut impreuna si care poate o sa le facem impreuna. Ma gandesc constant la tine ma gandesc, i-au cate umpic din magia care mi-o lasi de fiecare data cand ne intalnim ca sa-mi hranesc dorinta mea de iubire dar nu este de ajuns, as vrea sa fie mai multa magie, mai multa iubire, dar acuma nu se poate, cum spune-mi SPERANTA MOARE ULTIMA si asa o sa fie dar speranta nu moare speranta creste cu fiecare clipa in care nu ne intalnim aceea flacara mica se face mai mare si mai mare din cauza dorului pe care il avem si pe care il impartin zilnic, traim clipe frumoase impreuna, scurte dar frumoase, mi-as dori sa fie mai lungi dar nu se poate. Suntemi doua pasari prinse in colivi diferite care ajung rar sa se intalneasca dar canta si se aud reciporc acel cantec frumos al iubiri. Nu lasa ceea ce este intre noi sa se termina, pentru ca eu sunt un luptator si imi dau si ultima suflare pentru acesta iubire pe care o avem.

 

2 comentarii:

  1. only.hope spunea...

    Ai dreptate: speranta nu moare niciodata...

  2. A_wounded_soul spunea...

    Iubirea nu se ofileste niciodata, si chiar daca spunem cateodata ca uram persoana ce adesea o iubem, este doar o minciuna, pentru ca odata ce pui sentimente bune pentru o persoana, ele raman acolo pentru totdeauna, desi faramite. Inca am sentimente pentru tine.

Trimiteți un comentariu