Moartea

Sunt eu cel care spune multe si face multe. Sunt cel care umbla intr-o lume intunecata si plaina de mister, cel care stie ce vrea, cel care are speranta. Cu inima inghetata si sufletul de foc, cel care vrea sa iasa la lumina, unu dintre putini muritori care vrea sa devina inger, cel care vrea sa aiba grija de tot cel inconjoara si sa nu-i pasa de el. Sunt eu lumina de la capatul tunelui, sunt un visator un om care renaste din propia cenuse tot timpu, indefernt de consecinte. Intr-o zi o sa mor dar moartea mea n-o sa fie in zadar pentru ca am trait, traiesc si o sa traiesc o viata plina de suspans, dragoste, iubire si compasiune. Dar ma intreb cand o sa mor oare cineva o sa-mi dorul, o sa regrete ca au pierdut pe cineva? Raspunsul la aceasta intrebare ramane un mister, pana la moartea mea dar am sa aflu atunci pentru ca o sa fiu sus si am sa am grija de cei dragi mie, am sai veghez vesnic.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu