Ultimul cuvant

Hmmm, trecutul? este deja baut ca o carafa de vin, prezentul este dulce ca o cincizeaca de Jager, viitor este rece dar apetisant la gust ca o suta de whisky. Timpul trece pe langa noi cum ne uitam la ceas si ne gandim unde am fost assa de mult plecati? Dar eu stiu unde am fost plecat, unde sunt si unde voi fii. NU trebuie sa-mi zica nimeni ce sa fac sau cum se fac, singur imi vad de drumul meu care paote o sa fie plin de piedici, dar le trec cu optimism si cu incredere in mine. Asa sunt eu un om vesel intr-o lume rea si rece. Sunt un clovn care face animale din baloane, sa bucure pe cei din jur, sa le vada zambetul pe fata, chit ca pe fata lui interioara sunt doar ranii deschise, dar lui nu-i pasa trece pe la fiecare ii da un zambeste ii face cu ochiul si merge mai departe, fara se se uite inapoi. Pe el il intereseaza viitorul si oameni din jurul lui, nu ii pasa daca este fericit sau trist, lui ii pasa de amicii si prietenii lui sa le fie bine si sa le mearga bine, ca mie imi merge bine cand vad ca cei din jurul meu le merge bine. Dupa cei ii vad pe ei implinici o sa plec departe pesre marii si muntii, gandindu-ma ca am reusit sa-mi ating telul, ridicand capul sper cer vazand stele care fiecare a avut o celula omeneasca si eu o sa fiu la fel pe cer o stea paote nu prea stralucita dar o sa ma renasc in natura cu tot ce ma inconjoara. O sa fiu cu voi cu totii de langa prietenii, cunoscuti, dusmanii, strainii, o sa ma grija de voi de acolo de sus ca acolo o sa ajung cand voi murii. Asa ca nu plangeti , ti bucurati-va ca voi cu voi tot timpu si o sa am grija de voi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu