Ganduri

Ma gandesc, cutez, aud, vad, scriu, scriu cum n-am mai scris niciodata, scrius pentru alt lucru nu stiu ce sa fac, sunt derutat, confuz, ma gandesc la multe lucruri, vad multe cupluri fericite, oare noi vom fi la fel, oare poti sa treci peste ce a fost, trecut uitat, trecut cu varsare de lacrimi de sange, cu ochii caprui plin de lacrimi, cu inimi rupte, cu sufelt sfasiat, inchis in cusca negasiri si a uitari, scapa de aceea cusca vino inapoi in lumea noastra in lume ingerilor, lumea fericiri, viata nu are gust, ne luptam cu ea zilnic, eu cred sau sigur sunt salvatorul care te va scoate din aceasta uitare, acesta negasire, si am sa fac ireala sa devina real, sunt multe lucruri sa-ti spun, sunt multe lucruri pe care trebuie sa le facem, sunt multe lucruri care vin si pleaca, dar iubirea nu pleaca. Citez dupa cineva "E LOC NUMAI PENTRU NOI, PENTRU NIMENI ALTCINEVA". Imi pun trebarea n-ai vrea sa fim noi acestea, n-ai vrea sa ne fie bine, n-ai vrea sa uitam totul si sa o luam de la capat, sunt multe intrebari poate cu raspuns sau fara raspuns, dar as vrea sa-mi raspunzi la ele. Simt ce simti si tu, imi dau seama cand te doare ceva, am presimtiri cum ai si tu, aceasta este legatura care o avem noi doi care sa format cu ajutorul nostru, cu ajutorul iubiri noastre, cu ajutorul celor intamplate intre noi. Oare ma intreb cant de mult ma iubesti, oare ma intreb mai sunt sanse sa fim din nou un trup, un suflet, o inima? Eu am speranta si sunt increzator in puterile mele si tu trebuie sa fi increzetoare in alte tale. Cum spui tu "speranta moare ultima" la noi nu a murit, a renascut ca un phoenix, flacara care era pe cale sa se stinga sa aprins din nou dar nu mai lumineaza cu aceeasi intensitate cum lumina inaite, dar o sa luminete cu o lumina noua, o lumina alba, o lumina pura. Ma intreb tu ce spui, ce vrei sa facem mai departe, ce o sa fie in viitor, trebuie sa te hotaresti pentru ca timpu trece si nu se intoarce, o sa vina alte vremuri, oameni se schimba isi dau seama de gresile facute, regreta, si porma se cauta reciproc sa vada daca mai pot repara ceva, daca nu-i prea tarziu, daca sentimentele mai sunt acolo, eu unu sunt sigur ca sentimentele sunt acolo dar tu ce crezi? Eu unu sper sa-mi raspunzi la aceste intrebari pentru ca sunt intrebari despre noi, despre ca am avut, despre ce avem, si despre ce o sa avem.

2 comentarii:

  1. Pacatoasa spunea...

    Imi place. In principiu, cam toti, cel putin o data-n viata ne punem astfel de intrebari. Intrebari retorice, care nu asteapta niciodata un raspuns. Raspunsul ii avem intiparit in sange, in suflet, in privire...

    Foarte frumos.:)

  2. A_wounded_soul spunea...

    Te iubeam foarte mult si poate inca te iubesc. Da mai erau sanse sa fim impreuna daca nu se intampla ce sa intamplat sau daca ar fi fost sa dam timpul inpoi.Oricum acum vad ca am uitat unul de altul! Poate iti este mai bine asa.

Trimiteți un comentariu