Secret

Nu se stie ce se intampla, nu se stie cum o sa fie, timpu trece, am ganduri ciudate, din foc s-a facut cenuse si din cenuse iarasi foc, focul care arde in noi oare s-a aprins din nou? nu se stie nici acuma, secretele nu se spun, secretele se pastreaza, timpul trece, clepsidra nu mai curge, oare timpul sa oprit din nou? Nu se stie nici noi nu stim. Dar se stie ca in adancul nostru ne-am regasit, iubirea nu se uita, iubirea se scrie negru pe alb si ramane, ramane pana cand noi nu n-o sa mai fim, dar poate ramane si in eternitate, acolo unde nu ne deranjeaza nimeni. Am mai facut un pas, un pas secret pe care nimeni nu-l stie, nu-l cunoaste doar noi stiim ce se va intampla viitorul e maine, maine vom stii ce sa va intampla cu noi, cu secretul nostru, cu dorinta noastra.

1 comentarii:

  1. A_wounded_soul spunea...

    Ne-am pierdut pe noi si am uitat sa mai iubim, dar tot vina noastra este pentru ca ne-am ranit si am vrut sa nu mai dam importanta cum ne comportam unul cu altul. Te iubesc, dar ma doare tot ceea ce s-a intamplat.

Trimiteți un comentariu