Ajutor

Multa suferinta este pe lumea asta neagra plina de umbra, si de ceata, multi oameni necajiti trec pe langa mine, ma uit in ochiilor lor si vad tristetea si suferita care ii apasa. Ma uit in oglinda ma ma uit in ochii mei propri si vad o lume mai buna, o lume care oameni nu sunt necajiti, o lume plina de sperata, prieteni, fratie. Oare sunt eu acela care va schimba lumea, oare sunt eu acel visator care poate cladi ceva pentru omenire, pentru persoanele dragi mie, oare sunt eu cel care poate schimba ceva in viata lui? Numai timpul poate spune asta, numai timpul imi poate arata ce este la orizont si ce ma astepta, vad cum se destrama tot pe langa mine, toti cei dragi mie dispar putin cate putin, ma simt singur, parasit, ma simt un paria. Sunt un calator care cauta pentru cei dragi o lume mai buna, o sa reusesc eu cu varsare de sange si sudura, cu inima plina de foc si sufletul este furtuna. Sunt acel om care poate schimba ceva si am sa reusesc.

2 comentarii:

  1. Lavinia Dance spunea...

    totul este posibil cand ai vointa!
    daca iti doresti sa schimbi ceva in bine , lupta!

  2. Maia spunea...

    Frumos..

Trimiteți un comentariu