Legenda ingeriilor

Legendele vin si pleaca, legendele sunt acele povesti in care oameni credeau o data si inca cred, legendele sunt plinde de suspans, drama, dragoste. Avem aici o legenda plina de drama, iubire, razboi:
"Peste doua zile vine razboiul la poarta tari, azi e o zi linista, o zi in care am sa-mi vad dragii mei prieteni, draga mea familie, draga mea iubire, poate pentru ultima ora, sunt un calator cu foc in inima si cu furtuna in suflet, sunt un razboinic care pune pe primu plac ceea ce iubeste si lupta pentru acel ceva, ziua trece noaptea vine si se unde un zgomot din departare, ma trezesc ma imbrac imi iau coiful si sabia si ma duc sa vad ce este. Am ajuns in locul cu pricina, cand vad este casa iubitei mele, usa e daraman, intru. Inautru nimeni, dar vad pete de sange pe podea, care duc la etaj ma duc la etaj, si ce imi vad ochii nu contest, nu imi vine sa cred, este iubita mea intr-o batla de sange suflat ultimele clipe din viata, arunc sabia si coiful si o iau in brate, ma uit in ochii ei plini de dragoste si de compasiun, piela alba ca varul, moale si gingasa, cu ultima suflare imi spune ca ma iubeste si o sa ne intalnim. A murit, a murit in bratele mele, eu plin de furie, tristete, agonie promit ca am sa aflu cine a facut asta si asa o sa fie. Vine ziua razboiului, dusmani cu miile in fata porti, sunt in prima linie, dusmani ataca eu ma lupt cum n-am luptat niciodata, ma lupt cu o putere nemaivazut, ma lupt cu puterea iubiri pe care o port, sange curge, scuturile se rup, sabile fac scantei la atingere, asa de intesa este lupta, pana la urma inamicul a fost doborat. Mergem la taverna unde sarbatorim victoria, am mers si eu dar am stat intr-un colt de camera unde imi beau berea si aud niste voci spunand: " O ti minte pe fata aceea care a murit acum doua zile nopti cica a vrut sa petreaca generalul nostru o noapte cu ea si ea a refuzat si acuma sa ales praful de ea." Auzit aceste cuvinte ma duc la general cu un zambet pe fata si un pumnal la genunghi. Generalul se bucura cand ma vede si imi spune campionule vino incoa sa petrecem eu ma duc, generalul fiind beat imi spune tot ce sa intamplat in noaptea aceea si afland asta din gura sa i-am imfipt pumnalul in gat, cazand intr-o baie de sange si eu ma lasa prada paznicilor. Sunt adus in fata justitiei si acuzat pentru tradare, sunt tacut stiind ca ucigasul a fost omorat pe propria mea mana, sunt condamnat la moarte prin spanzurare. In urmatoare zi am fost a dus in fata streagului, sunt tot tacut stiind ca draga mea iubita avea dreptate ca o sa ne vedem si o sa traim pe veci impreuna un ca muritori ci ca ingeri. Si asa a fost sa fie pentru iubire face tot."
Acesta este sfarsitul legendei si putem sa tragem niste concluzi din acesta legeneda dar cum este lumea in timpurile noastre nu mai cred in aseamnea povesti de adormit copii, dar eu cred.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu