Intrebari fara raspuns

Intrebari ne punem tot timpu, la unele dintre el primim raspunsul dar cateodata primim raspunsul care nu este pe placul nostru. Mi-am pus si eu multe intrebari in decursul vieti mele si o sa-mi mai imi pun, la multe dintre ele am primit raspunsul, dar la unele inca astept raspunsul, sunt acele intrebari care au raspuns doar in timp, care ni le punem dar porma uitam de ele, si la un moment dat primim niste raspunsuri, dar ne punem intrebarea "raspunsul il am dar intrebarea care este?" Dar cum timpu trece noi ne maturizam si ne dam seama ca nu trebuie sa ne punem intrebari ca genu: "Oare o sa-mi fac un rost in viata?", "Oare imi gasesc iubirea vreodata?", "Oare ma iubeste cineva?" si raspunsul il stim in sina noastra si calea spre aceste intrebari este lunga, dar facem tot ce putem ca raspunsurile sa le primim. Dar acuma vine alta intrebare care suna cam asa "Oare facem bine sa gasim raspunsul la aceste intrebari?". Eu raspund ca intr-un fel este bine si in altu este rau, pentru ca da este ok sa gasim raspunsul la aceste intrebari, dar daca ele in timp n-o sa mai fie cum credem noi, daca in timp se deterioreaza totul si noi raman pe langa? Dar nu este asa pentru ca da se deterioreaza dar noi nu ramanem pe langa invatzm din greserile trecutului. Puneti-va si voi intrebarile aceste si poate cu timpu gaseti raspunsul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu