Melancolie

N-am mai scris de mult, n-am avut inspiratie, n-am avut muza, dar inca nu stiu daca mai pot sa scriu dar incerc. Nu stiu ce am, nu stiu ce am patit, sunt total confuz, surprins si nedumerit. S-au intamplat multe in ultima perioada, poate sunt si putin gelos, sunt doar eu pe lumea asta, ma simt parasit, neiubit, nedorit. O prietena ma caut, ma surpins, m-am bucurat dar nu stiu cat va tine aceasta bucurie, ne-am vazut am vorbit, ne-am simtit bine, dar nu stiu ce sa fac, ce sa spun, ce va fi in viitor. Parca am inima de geata, parca nu mai simt nimica pentru nimeni, sunt o stanca care cat de curand se va darama, o sa fie doar pietrisi si din pietrisi se va face nisip. Dar nu stiu cum o sa fie in viitor, oare o sa fie ok, oare n-o sa fie. Trandafiri se ofilesc, soarele usuca tot, ploaia nu mai vine sa stearga tot ce este in jurul meu. Gelos poate sunt dar numai simtu asta il mai cred...
Pur si simplu m-am ratacit in intuneric, m-am inecat in apa tristeti dulci. Noaptea se apropie si eu am sa mor incetu cu incetu, am sa parasesc aceeasta lume intunecata si singur o sa fiu si atunci.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu