Maturizare

Timpul trece, noi imbatranim, si ne uitam in spate cum neam train viata fara folos, fara o bucurie in suflet, fara admiratie, ramane-mi singuri pe acest pamant parasit, singuri in suflet si in inima, nimeni pe langa noi , dar se resare o lumina , oare este lumina de la capatul tunelui, sau este lumina unei mici sperante pe care n-ea ramas in noi. Sunt multe lucruri cre se petrec pe acest pamant, dar noi nu le simt, sunt un mister, prieteni ne parasesc, oameni doar cu interese, este plin , este inchesuiala, trebuie sa facem ceva, trebuie sa ne trezim din acest vis pe care il traim, si sa miros mirosul trandafirilor si al copacilor infloriti. Asta este primavara, anotimpul iubiri si al dragostei, porma vine vara anotimpul pe care vrem sa-l petrecem cu drag dar nu prea se poate, si vine toamna unde tot moare, dar atunci sa trezit ceva, ceva care se simtea uitat de mult o iubire, care nu a durat mult, acuma este intuneric si negru, dar nu totul este pierdut eu imi traiesc viata mea acum rece si gheata, decat eram inaite, nu mai nici un mic strop de trandafir. Aici se inchie totul i-am scris un biletel in trecut care spunea ca o iubesc dar acuma nu mai este am plecat, si am lasat totul in spate.

3 comentarii:

  1. dA.aI perfecta dreptate...pot spune ca eu m-am maturizat mult prea repede.Te pwp:*

  2. Maia spunea...

    timpul nu trece..noi trecem prin timp.

  3. Ador imaginile ,iar melodia e superba,nemaivorbind de tot ce scrii tu aici...

Trimiteți un comentariu