Zile care au fost si care vor fi

Am avut zile fain, am avut zile nasoale, dar fiecare zi pe care am avut m-am gandit la cineva, la cineva care poate spune ca am enervat-o, si am suparat-o, dar care mai spune ca inca tine la mine. Sunt gandurile mele scrise negru cu alb, pe o hartie veche, galbena, si ramolita. Sunt ganduri de dor, ganduri de iubire, ganduri de tristete, sunt ganduri pe care nu le-am mai trait de mult. Sunt un visator care viseaza mult dar viseaza numai la ea, la aceea persoana care a vrut sa ma dea la o parte la un moment dat, dar dupa ce am vorbit din nou am devenit din nou prieteni, am devenit din nou apropiati. Nu stiu ce simte aceea persoana depre mine, dar eu stiu ce simt pentru ea , sunt ganduri ascunse, sunt ganduri pe care numai fata in fata le pot spune si nu stiu daca ma crede, dar intr-o buna am sa-i spun si sper ca totul va fi bine. Citez din motto-ul persoanei respetive: "speranta moare ultima " si asa va fi.

1 comentarii:

  1. Ma regasesc atat de mult in postarea asta!Sper ca atunci cand ii vei spune toate astea,ea sa se increda in tine,si sper sa nu dea cu piciorul sentimentelor tale fata de ea pentru ca poate va regreta.Succes!

Trimiteți un comentariu