Umbrele mele

Nu mai suport, nu mai am speranta, numai am absolut nimic, pentru o mica greseala trebuie sa platesc asa de mult, nu mi se pare corect chiar deloc, inseamna ca chiar nu-i mai pasa, nu mai tine, nu ma mai iubeste, am avut dreptate iubirea s-a transformat in ura, in indiferenta, nu mai este absolut nimic bun pe lumea asta, ce sa mai spun doar sa-mi pun un glont la tampla si sa ma impunsc, sa nu mai ramane nimic bun in urma mea, pentru ca asa merit, nimeni n-o sa ma jeleasca, nimeni n-o sa-si aminteasca de mine, absolut nimeni, sunt un nimeni, un nimic, sunt doar o umbra in fata ei, asta sunt, nu vreau sa ma transform intr-u razbunator, din cauza ei ca ma enerveaza tot timpu, nu vrea sa aude nimic de mine nu vrea sa afle nimic de mine, daca asta vrea asa o sa fie, n-o sa-i para rau ca o dispar pentru totdeauna din viata ei, lupta am pierdut-o, razboi este de mult pierdut, o sa fiu cum eram inaite sa nu-i pese de nimic, si sa ma transform intr-un mostru care eram. Nu mai suport, nu mai am nimic bun in mine, iubirea pe care o am pentru ea se pierde de fiecare data cand ne certam nu mai suport, de ce trebuie sa ne certam, pentru ce? Ca sa ne fie mai bine in viitor, nu stiu sigur sincer, nu stiu ce vrea sa face, pur si simplu chiar nu stiu. Nu mai pot suporta atat ura, atat dispret, din niste banalitati din niste lucruri copilaresti si pentru ce pentru niste visuri spulberate, gata nu mai suport, mi-a ajuns sunt pe punct in care sa nu-mi mai pese de absolut nimic pe lumea asta, am devenit o umbra.

3 comentarii:

  1. Lavinia Dance spunea...

    iubirea adevarata nu se poate transforma in ura pentru ca ea rabda si iarta...
    dar nu trebuie sa te descurajezi, cu siguranta acum vezi doar partea rea a lucrurilor dar intotdeauna exista o solutie si putem trece peste, trebuie doar sa incercam sa alungam putin gandurile negative care ne intuneca mintea.
    e o fata, pentru tine e speciala dar poate ca iti va fi mai bine fara ea. nu spune ca esti nimic pentru ca esti o persoana unica si asta te face " cineva" iar daca ea nu stie sa te pretuiasca nu e vina ta.
    sper sa te fi ajutat macar un pic ce am scris, si daca am inteles ceva gresit imi cer scuze.

  2. Şi eu trec prin aceleaşi stări, pentru o greşeală banală plătesc prea mult, indiferenţa lui îmi stinge bătăile , îmi distruge ultimile forţe ,îmi străpunge miezul inimii ...şi nu mai pot să exist aşa, să mă târăsc, să-mi încheg cu greutate pasul pe străzile apuse...am devenit o umbră, o stafie fadă a trecutului... :(

  3. A_wounded_soul spunea...

    Te rog intoarce-te acasa si sa vorbim. Nu mai stiu ce sa fac si din pacate nici nu am idee unde sa te caut. Te implor, daca vezi asta, intorce-te acasa si suna-ma sa imi spui macar ca esti bine, daca nu mai vrei sa vorbesti cu mine.

Trimiteți un comentariu