Aproape de voi

A venit momentul sa mai scriu si eu ceva, dar ceva frumos si chiar distractiv daca pot spune asa. Ieri a fost o zi ok, dar seara a fost o zi minunata chit ca nu a venit o persoana draga, dar totusi a fost frumos, a fost o cantare de muzica veche a fost o cantare de amintiri care m-au rascolit pe tot parcursul nopti, dar pe langa asta am fost inconjurat de persoane care nu le-am mai vazut de mult. Au fost cantari de melodii care le-am ascultat in copilaria mea si pe care le-am dat uitari, le-am cantat, mi-au dat si lacrimile la o melodie care vreau sa se canta la inmormantarea mea, aceea este "Aproape de voi" cantata de Cargo. Este o melodie care am lasat-o uitari dar acuma mi-am amintit-o si care inca o data mi-a dat fiori dar si speranta, este melodia sufletului meu. Pacat ca nu a venit aceea persoana draga mie, pacat dar mai sunt zile, mai sunt secunde, mai este timp sa ma vad cu ea, nu a fost ieri ultima zi cand puteam sa ma vad cu ea. Sunt multe de spus, dar nu vreau sa ma lungesc, acuma spun doar esentialul, dar cu timpu o sa spun si detalii, detalii pe care cred ca o sa vreti sa le auziti si o sa le auziti, dar toate la timpu lor, acuma este doar inceput unui nou capitol din viata mea, un capitol care deja a fost scris si care se va scrie singur din cauza ca se poate si din care se vrea sa se scrie singur. Asta sunt eu un melancolic anonim, un betiv de amintiri si de sentimente care se aprind din nou incetul cu incetul si care poate intr-o zi o sa fie asa de puternice incat nimeni n-o sa mai stie de mine. O sa las trecut departe, am sa traiesc viitorul pentru ca el este nou prezent. O sa fiu tot timpu aproape ce acel scop al meu si inca o sa zi o sa treaca, dar trebuie sa fiu rabdator doar atat si totul vine de la sine. Va multumesc ca sunteti aproape de mine si eu voi fi aproape de voi. Eu ma vad in ochii vostri, aceei ochii ai lumi, si lumea mea este acolo.

2 comentarii:

  1. Sunt sigura ca si acea persoana draga tie si-ar fi dorit sa te revada:)

  2. Hoinara spunea...

    foarte sugestiva poza:)

Trimiteți un comentariu