Dovedirea,,

Postez o ultima dorinta, o ultima rugaminte pentru un suflet pierdut in vazduh, o ultima suflare, lasa-ma sa-ti dovedesc ca am reusesc la ce mi-am propus, lasa-ma sa-ti dovesc ca se poate, daca ma las ais a vezi ca am sa-ti dovedesc ca pot si am reusesc pentru o fac nu numai pentur mine ci mai mult pentru tine ca sa vezi ca ma pot schimba, stii ca pot , stii ca am reusit o data, acuma trebuie doar sa continui sa vezi ca ma schimb, gelozi pleca incetul cu incetul, stiu mai fac greseli pe drum, spun niste lucruri pe care trebuie sa le reformulez, sti ca nu pre sunt bun la asa ceva, dar ma straduiesc si eu cred ca apreciezi, vreau sa ma lasi sa-ti dovedesc pot sa-ti dovedesc de pe o zi pe alta, pot sa o mentin, pot sa fac orice cand esti langa mine si ma apreciezi, si cu argumentarea unor cuvinte imi cre scuze, trebuia mai bine sa-mi inchid gura si sa nu spun nimik, trebuia sa inchid, dar na am facut o prostie fara sa vreu, vreau sa-ti fiu sincer, vreau sa vezi ca pot, stiu ca iti pasa de mine, stiu ca vreis a veiz, stiu ca te intereseaza, am vazut asta , dar doar lasa-am si ais a veiz te rog atat iti cer. Am sa lupt pana la ultima suflare, am sa lupt pana cand nu mai imi bate inima, am sa lupt pana cand ingerul meu ma va lua la el, si nici atunci no sa te parasesc ca stii ca sunt ingerul tau pazitor. Si da este din cauza mea...

2 comentarii:

  1. Nu tu esti de vina. E vina tuturor in iubire!...fiecare gresestete intr-un fel doar ca se ajunge la un moment cand nu se stie cine a gresit mai mult.Sper sa-i dovedesti ca meriti mai mult :)

  2. Hoinara spunea...

    Oare chiar merita fata asta?

Trimiteți un comentariu