Surprize

Am multe de spus sincer ,ce mi s-a intamplat in ultimele 3 zile chiar nu imi sa cred, dar s-a intamplat, am devenit d ela un pesimit, la un om cu caracter si plin de viata in orice stare poate sa ie persoana de langa mine, poate asta sunt, un om care le da celorlalti speranta, si eu mor cu speranta in suflet. Urmatoarele randuri sunt de la o persoana care am iubit-o mult, si poate o mao iubesc nu stiu nici eu dar va las sa credeti voi ce vroia sa spuna. Apropo mi-a dat dreptu de autor sa scriu ce mi-a scris ea. Sper sa va placa ce a scris si as vrea sa-mi spuneti si voi parerile voastra va multumesc.
"Surprinzato am ajuns din nou impreuna si nu ma refer la iubit si iubita, ci doar noi doi, singuri si as vrea sa te sarut, dar este imposibil! pentru ca am pe altcineva si iubesc in suflet pe altcineva. Oricum ma bucur ca mai facem lucruri impreuna desi ma cam enervezi cateodata pentru ca faci lucruri imposibile. Si asta este scria radpi, deci imi cer scuze pentru scrisul urat si gresili. e asta e. Ce altceva mai pot zice? numai fi asa un porc pentru ca ma deranjeaza, sau cel putin nu cu mine, ca e aiurea si nu imi place si ma superi. Cateodata ma simt aiurea si apelez la tine, aiurea na , ce sa zic? Ma bucur ca ai invata sa supravietuiesti fara mine. Nu stiu in schimb cum mai stai cu minciuna, partea a doua. Sti ca voiam sa scriu din nou tot ce facem? Da , ce vremuri. Mersi pentru tot ce faci pentru mine. Alta cheste ca am eu impresia ca ai avea altceva cu Adrina. Eeeee! Ce sa zic? esti funny. As mai vrea ca mai tarziu in viitor, cand viitorul va deveni prezent sa ne vedem din nou si sa citesc acesta pagina sis a radem din nou. Da, da, da! Ciudat ca sa nu uit, ne uitam la un televizor la Protv la Dansez pentru tine! si aici la Music Channel. Ce sa mai scriu de sfarsit, ca chiar nu am idee, deci sper sa ne mai vedem si sa radem de fazele astea.
P.S.: Imi place cum te-ai schimbat in ultima vreme, dar nu ai fi porc! Pls!
Pa! :*:*"
Sper ca v-a placut, mie unu mi-a placut, ce sa-i faci viata merge mai departe, dar nu supar sunt tot timpu cu capul sus si ma uit la cerul instelat si stiu ca acolo sus este o stea a mea.

2 comentarii:

  1. Lotus spunea...

    :))))) Amuzant . E foarte draguta sinceritatea,se vede ca are incredere in tine si ca iti spune tot ce crede,genul de relatie pe care o aveti voi acum este ceva de admirat,in general doi oameni care se despart nici nu-si mai vorbesc. Va admir pentru asta!
    P.S : Ma bucur ca esti oprimist si te simti mai bine ! :*

  2. Scrisul acesta cu multe greşeli denotă o stare înăsprită de emotivitate, din care reiese că sentimentele tale faţă de aceea persoană sunt la cel mai înalt grad posibil

Trimiteți un comentariu