O mica floare

S-a mai dus o zi, dar nu chiar o zi obisnuita, o zi cu totul speciala din cauza unei prietene care mi-a dovenit ca dintr-o ca dintr-o prietena buna se poate deveni o iubire infloritoare, un mugur de flore a iubiri, care sper sa se inalte sis a infloreasca, cu ajutor increderi si sinceritati. Acuma v-a puneti intrebarea daca sunt fericit? Da sunt fericit pentru ca am intalnit o persoana minunta, o persoana care stie ce simt si ce vreu, o persoana cu care am multe in comun. Nu conteaza varsta, nu conteaza anii, conteaza sa ne intelegem si sa nu ne certam , conteaza sa fim uniti si sa ne iubit, conteaza prietena, caci fara ea nu poate fi nimic. Suntemi amandoi aceeas zodie, suntemi amandoi artisti in ceea ce facem, dar vita noastra si ea este o arta in sinea ei, pentru ca o putem modela cum vrem noi si cum ne dorim noi, si asta ne face sa fim alaturi unul de altu de acuma pana in viitor. O sa fie frumos la incepu si in viitor, dar cu toate astea deja simt ca ca deja am sufletul impacat si inima deschisa pentru ca am cunoscu si sunt cu o persoana care deja imi este draga si asta ma face un om implint. Sper ca si pe tine te face la fel de implinita micuta mea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu