Un ultim adio

I-am dat un ultim mesaj. un ultim cuvant de adio, eu nu mai pot traii asa cu ea, eu nu pot sa o mai mint mai bine sa stie adevarul, nu pot sa o vad in bratele unui alte persoane care ma detesta, nu pot de ce trebuie sa transformi o iubire intr-o prietenie pentru ca nu se poate, ne amagim singuri, asta este viata nu mai pot sa fac nimica.Da stiu aceste cuvinte dor acel "adio" dar nu ai ce sa faci, trebuie ca intr-o zi sa pui piciorul in prag si sa sa-i spui acele cuvinte care dor, nu pot face nimic , eu no pot iubi ca un prieten bun, sunt o persoana buna, am suferit mult, dar acesta este ceea mare pedeapsa posibil, sa te amagesti cu o iubire uitata si sa devina o prietena frumoasa, dar nu se poate o prietenie ramane o prietena, dar o iubire nicioadata nu o poti transforma intr-o iubire, asta este lege nescria, asta este legea vieti.  Imi pare rau ca trebuia sa-mi iau adio dar asa este mai bine pentru amandoi, mai ales pentru mine, trebuie sa ma concentrez pe ceea ce este esential in viata mea nu pe o iubire uitate si care no sa fie nici un viitor cu ea. Raman singur, raman indiferent, raman rece, raman un lup singuratic pentru ca asa este mult mai bine. M-am retras ca din cauza mea s-au intampalt multe si nu vrea sa mai fiu prins in mijloc. Viata mea are drumul ei, viata ei are alt drumu nu stiu daca o sa ne vedem in viitor, dar poate o sa ne gasim la rascuce de drum si poate atunci n-o sa mai am aceles sentimente, si n-o sa fim asa copii. Eu vreau sa ma inalt dar daca o tin si pe nu pot sa ma inalt i-am dat drumu, nu mai pot, sper ca intr-o sa ma iarta si sper ca a vazut ca m-am schimbat in mai bine, o sa fiu mandru de ea daca devina ce vrea sa fie in viata, pentru ca in viata mea am devenit multe si cred ca este mandra de mine. Imi cer scuze inca o data, dar asa sunt eu si asa o sa raman un om plin de suferinta in suflet dar cu taria si optimisul ca pot trece mai departe, o sa am zambetul pe fata si o sa ma distrez, dar numai eu stiu ce este in sufletul meu. Nimeni de acuma incolo o sa stie ce este in sufletul meu pentru ca asa este mai bine, oameni pot sa te raneasca daca iti arati inima si sufletul. Sufletul imi este inchis intr-o inchisoare inchisa cu un cifru, cifru care il stie doar inima inghetata care nu se dezgheta pentru nimeni altcine de acum incolo. Un adio simplu, un cuvant care inchie orice capitol din viata si din cartile de dragoste acel "adio" spus de cineva este cel mai dureros dar cateodata trebuie spus...

2 comentarii:

  1. Suflet Gol spunea...

    Iti doresc sa treci cu bine peste suferinta asta..:)

  2. A_wounded_soul spunea...

    Adio. Oricum nu conteaza, ti-ai gasit fericirea. Te-am rugat sa nu pleci de langa mine si crezi ca erai singurul care sufereai, dar lasa.

Trimiteți un comentariu