Silent night

Da am petrecut zile frumoase impreuna, dar acuma s-au dus si stiu si cauza dar n-o spun, pentru ca eu sunt doar un amic, un prieten bun, si doar atat, asta am fost pentru totdeauna si pentru totii, dar in ultima perioada nimeni nu ma mai intreba ce mai faci cum o mai duci si asa mai departe, tu ai fost singura cu care am vorbit si cu care m-am vazut. Cu tine imi gasesc linistea si calmul care il caut, dar acuma se va duce si eu cu el.Cand nu esti cu mine, ma simt singur , parasit, si izolat.Poate te vreau, poate inca te iubesc, dar dupa cate am vorbit si dupa cate mi-ai povestit eu nu pot sa-ti aduc fericirea care o cauti, asa ca ma las, ma retrag, ma duc si singur o sa fiu, chit ca o sa ma cauti sau nu, eu tot singur ma simt si singur ma simt, eu nu mai pot sa aduc zambetul pe buzele nimanui , nu mai pot sa fac pe nimeni fericit, asa sunt de cateva lunii bune incoace, am devenit indiferent si fara suflet, el a murit cu timpul s-a sinucis, a ramas doar o carcasa goala plina de nimica, asa ca trebuie sa ma izolez mintea, sau sa o eliberez si porma sunt coplent, un nimic, o persoana goala, doar o frunza care o ia vantul.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu