Undeva acolo sus

Stau si ma intreb daca fac bine ce fac, stau si ma intreb daa am o idee pentru viata, stau si ma intreb daca actionez bine cu cei din jurul meu, si stau si ma gandesc daca o sa fiue vreodata fericit. Aceste ideei mi vine in acest minut in cap, pentru ca au trecut 5 zile de cand snt singur si cate o data imi vine sa plang, dar cred ca nu am lacrimi sa mai plang, arat eu dur dar inauntru sunt distrus, sunt sfaramitat, sunt injunchit, dar rezist, si ma intreb sper patul meu in care o sa dorm o vesnicie, pentru ca numai sunt iubit de nimeni, numai ma iubita, aceea persoana care ma iubea, poate mai tine la mine nu zic ca nu, dar inca nu si-a deschis ochii sa vada ce sa intampla cu lumea cu cei din jurul ei, sic a i-a indepartat pe toti. Uitate in jur si ai sa vezi pe cine mai ai aproape si pe cine nu, pentru ca eu stiu pe cine mai ai aproape, dar te las sa-ti dai seama pentru ca daca iti spun n-o sa remarci sau sa vezi e prieteni ai. Eu am vazut ce prieteni am unu si unu dar cel mai importat am vazut cine imi este alaturi, tu poate nu mai esti alaturi de mine fizic, dar poate esti sufleteste, ca azi mi-ai demonstrat ceva ce eu ziceam ca n-o sa mai fie dar te las pe tine, inger decazut sa-ti dai seama pentru ca asa o sa-ti deschizi ochiisori si ai sa observi ce este in jururl tau. Ti-am spus multe dar nu mai ascultat, mai asculta-ma si pe mine din cand in cand ca stiu ce spun, si ai grija ce faci pentru ca pe mine ma durut si inca ma mai doare pentru ca sunt o nu sunt masina, dar nu arat ca ma doare din cauza ca vreua sa-ti arat tie ceva, dar daca iti dai seama este bine. Atat am vrut sa-ti spun sper ca cat de curand sa-ti dai seama ca eu unu am incercat si sincer deja sunt la 2 metrii sub pamant si sunt deja la EL, pentru ca menirea mea s-a terminat pe acest pamant si ma las dus de nemuriri, dar nu uita tot timpu am sa te veghez.

1 comentarii:

  1. Lavinia Dance spunea...

    poti fi fericit, daca iti alungi gandurile rele...
    daca observi alte lucruri frumoase in jur.

Trimiteți un comentariu