Ganduri din trecut, prezent, viitor

La orice colt al strazi, la orice, stalp, statie, banca, avem o amintire, o amintire vie care de fiecare data cand trec pe acolo mi se trezeste, orice gand, orice clipa, care au fost mi le amintesc, mi le traiesc in inima si suflet, sunt acele ganduri care nu se uita, nu se sterg, nu mor. Gandul ca nu esti langa mine, gandu ca esti cu altcineva ma distruge, ma omoara pe dinauntru, dar cand ma uit la cheita sau cand ating brata sau lanticul o parte din tine este inca in mine, o parte din tine care este inca vie, o parte care nu moare niciodata, Ma gandesc in viitor oare cum o sa fie? oare o sa ne intalnim, oare o sa simtim acel dor care l-am simtit tot timpu, oare o sa fie acelasi sentimente reciporce? Oare stii ce o sa fie in viitor, eu unu nu stiu dar sper sa te regasesc, sper sa fie altcumva, sper ca totul sa fie bine, sa fie fericire, bucurie. Oare toate astea o sa fie asa? Numai noi stim ce o sa fie cand o sa ne vedem, cand o sa ne uitam in ochii reciporc, cand inimele noastre bat cand noi o sa ne imbratisam.

3 comentarii:

  1. only.hope spunea...

    e ceva ce nu am inteles: tu ce vrei de fapt?

  2. Hoinara spunea...

    t einteleg...:(

  3. Inceputul , ce mult seamana cu povestea mea..."La orice colt al strazi, la orice, stalp, statie, banca, avem o amintire..."

Trimiteți un comentariu