Rugaciune

Ma rog pentru un lucru, ma rog pentru ca asa simt, ma rog pentru ca inca poate iubesc, ma rog pentru tine:
Doamne da-mi putere sa-i dau ei,
Doamne i-am o mana si fa-o pe ea sa fie fericita,
Doamne i-am un picior si fa-o sa fie bucuroasa,
Doamne i-am vederea si da-io ei sa vada toata bucuria si fericirea de pe lume,
Doamne i-am inima si daruiest-o ei ca sa iubieasca toata viata si sa se simta iubita,
Doamne i-am sufletul, fa-ma ingerul ei pazitor, sa o pazesc cand este trista, si cand are necajuri,
Doamne te rog ultima mea dorinta la Tine este sa o faci sa aiba o viata usoara si sa se bucure de tot ce este frumos pe lumea asta, pentru ca eu nu am reusit sa fac asta.
Doamne multumesc.

2 comentarii:

  1. A_wounded_soul spunea...

    Chiar as vrea sa se adevereasca rugaciunea ta, dar fara ca Doamne-Doamne sa ia ceva de la tine, dar in acelasi timp as vrea si sa fi tu fericit. Iti multumesc pentru rugaciune pentru ca eu 3 zile din pat nu m-am mai dat jos. Mersi, ingerul meu pazitor. Fie ca Dumnezeu sa iti dea ceea ce ai nevoie pentru a fi fericit. AMIN.

  2. only.hope spunea...

    :x

Trimiteți un comentariu