Ultima scrisoare

Scriu pana cand imi da lacrimile, scriu pana cand imi da sangele, scriu ca porma sa fiu uitat, parasit, nesemnificat, scriu ultimele randuri din aceasta scrisoare pentru cineva drag, un suflet pierdut, prin aceasta lume mare, un suflet care nu isi gaseste linistea, un suflet care o data a fost in sufletul meu, dar acuma suntemi 2 straini care nu se mai cunosc, nu se mai iubesc , au uitat tot, ceea ce inseamna iubire, prietenie, dragoste, 2 inimi care erau una, 2 sufletele care erau unu 2 trupuri care erau unu, o singura persoana care acuma sunt 2 persoana care nu mai au nimik in comnu, e dureros, cand cineva spune ca te-a uitat, e dureros cand spune cineva ca nu se poate sa fim prieteni, e dureros, nici aceea cheitza a sufletelor nu ii mai leaga, firul sa rupt, destinele sau impartit, fara tine nu mor dar nici nu traiesc, eu te asteptam acasa daca vrei dar se pare ca nu mai te face altu fericit, am sa te mai caut, poate o data , poate niciodata. Destinele o sa se mai intalneasca ai sa vezi, nici nu stii cand va trece timpul si o sa vezi o maturitate, sunt acelasi golan pe care l-ai lasat pe strada singur, parasit, fara nimik si nimeni in jurul lui, acel golan sa schimbat, s-a maturizat, crede in el ca poate sa muta munti, sa faca ce nu putea sa faca pana acuma. Nu stiu ce crezi tu dar esti nehotarata in aceea ce gandesti, fugi de unele responsabilitati, spune ce ai de spus direct, nu pe ocolite, vrei sa gandesti matur, gandeste pentru tine nu pentru alti, gandeste ca trebuie sa faci ceva in viata, cu nehitararea nu faci nimik, trebuie sa fi puternica, matura, si serioasa. Gandeste la aceste cuvinete, gandeste la tot ce am scris pana acuma, nu sunt cuvinte spune in vand, sunt cuvinte cu semnificatie sentimentala, pentru cineva anume, pentru o persoana, pentru un suflet pierdut, care nu stie ce vrea si sa se hotareasca ce vrea pana cand nu este prea tarziu ca porma o sa regrete foarte mult, totul se face cu cap, cu gandul nu cu inima, daca vrei sa reusesti in ceea ce faci gandeste porma actioneaza nu pe moment ca porma superi persoanele din jurul tau. Ultimele cuvinte ar fi "la revedere, adio, nu ne mai vedem destinul n-ea impartit drumurile nu mai este cale de intersectare", dar eu nu cred asa ceva pentru ca nu este corect eu cred ca drumurile se intersecteaza si asta ar fi ultima mea scrisoare, ultimele mele cuvinte, ultima mea dorinta " fi fericita".

2 comentarii:

  1. Hoinara spunea...

    Foarte sensibila scrisoarea ta.

  2. A_wounded_soul spunea...

    Daca zici ca totul se face cu cap, cum de atunci cand iubim creierul nostru inceteaza sa mai gandeasca? Este cuprins in mreje. Atunci doar inima te conduce pe drumul ce urmeaza sa pasesti.

Trimiteți un comentariu