Moarte

Sunt pierdut, sunt un trecator, sunt un om rau, nu stiu ce sa mai fac, nu stiu ce o sa fie, nimanui nu-i mai pasa de mine, sunt singur pe acest pamant uitat de lume, sunt singur, nu ma mai vrea inapoi am gresit de prea multe ori, nu-i pasa de mine, sunt distrus, mort, mai bine mor decat sa o mai fac sa sufere, mai bine no mai intalnineam, i-am distrus viata, o iubesc dar ea nu ma mai vrea langa ea. Sunt un prost, cand vorbesc o jignesc tot timpu, nu mai pot, mai bine numai existam si nu traiam.  Nu-i mai pasa de mine, nu mai vrea sa vorbesca cu mine, vrea sa dispar din viata ei pentru totdeauna, sunt un dobitoc...Nu mai am cuvinte, nu mai am ce sa spun, ma pune la teste chiar si acuma cand numai sunt cu ea si nu stiu daca le trec sau nu. Mai spus o data sa-i spun daca o vreau inapoi si eu i-am spus ca da o vrea si ea a spus ca se gandeste dar nu-i stiu raspunsul dar ii banuiesc si nu cred ca este cel potrivit. Nu mai am ce sa spun, nu mai ce sa sper, nu mai cuvinte, doar ganduri de duh si sa dispar de pe lumea asta.

3 comentarii:

  1. ARIPI ALBASTRE spunea...

    Nu ești nicidecum un om rău, ai fi dacă nu ti-ar pasa deloc de ce gîndesc cei din jur și dacă nu ai face nimic ca sa te schimbi. Toți greșim, nu îți închipui ca eu nu am greșit. Este important sa învățăm din greșeli și sa nu le mai repetam.
    Pe de alta parte, adevărul necesită asumarea responsabilităţii propriilor acţiuni şi a consecinţelor acestora. Înseamnă că fiecare cuvânt rostit sau fiecare gest poate declanşa o reacţie de care ești responsabil în întregime. Multe persoane ascund adevărul fie în spatele unei minciuni, fie în spatele unei omisiuni. Chiar dacă toate acestea ne fac să ne simţim mai bine, nici una nu poate rezolva situaţiile cu puterea şi intensitatea adevărului. Sper sa vezi ca nu te cert și doar îmi doresc sa înțelegi ...
    De vreme ce sunt aici înseamnă ca îmi pasa, asa ca acționează cu ințelepciune.

  2. 29 decembrie spunea...

    e corect sa spun ca am fost si eu un om asemenei celui de mai sus?..

  3. Anonim spunea...

    Cum spunea aripi albastre, daca iti pasa de toate astea NU esti un om rau! Crezi ca nu greseste si ea? O sa inveti din greselile astea si o sa fii mandru de tine, tine capul sus si arata-i ca esti puternic!

Trimiteți un comentariu