Fara dorinte, indiferenta totala

Este adevarat s-a terminat totul, totul ce ma vrut sa fac, tot ce am vrut sa creez, totul doar prin faptul ca ai plecat de langa mine, sunt un necunoscu pentru cei cunoscuti si un cunoscu pentru cei necunoscuti, sunt si voi aceeasi umbra , acelasi om pe care l-ai parasit pentru ce? pentru simplu fapt ca nu nu simti nimic, ca nu ma crezi, ca nu ma doresti, ca nu crezi in ceea ce am vrut eu pentru amandoi, atunci ai pierdut lupta, si o sa pierzi in continuare, eu unu o sa-mi duc viata a bun sfarsit, la un capat fara introarce, la un capat in care nici tu n-o sa ma gasesti vreodata, o sa--ti fie greu si o sa cauti dar no sa fiu acolo pentru ca o sa fiu cu altcineva pentru ca tu nu ai putut sa ma apreciezi pentru ceea ce sunt, si niciodata n-o sa am apreciezi, te-am lasata sa pleci, nu am varsat nici o lacrima, m-am luat la bataie si tie nici macar nu iti pasa de mine nici macar ca prieten si mi-ai demonstrat, am fost un ord ca nu am vazut semnele de atatea luni, atatea zile in care am crezut in ceva si nu a fost acel ceva pentru ca vezi nu sunt potrivit pentru tine, nimeni no sa gaseasca persoana potrivita, pentru ca nu exista, daca acesta este un test cum a fost altu inaitea lui n-o sa mai mearga mai pierdut pentru tot si stiu no sa versi nici o lacrima pentru ca nu iti pasa si no sa-ti pasa, nu mai iubit si eu am fost ord ca nu am vazut , ai fost cu mine din mila si sincer nu imi mai trebuie mila ta pentru ca nu este ceea ce simti cu adevarat , un wekeend vine cu baute fete si party-uri o sa ma distrezi o sa uit , o sa ma imbat si mai departe stii ce se va intamapla, am sa devin ceea ce vrei tu sa devin de mult timp, dar nu spun iti dai seama singura. Asta este nu ai riscat si acuma sa dus ca un puf ca un fir de ata care sa ars de la prea multa caldura, am varsat lacrimi dar n-o sa mai var , am varsat sange dar n-o sa mai vars, viata este curva dar eu sunt mai persus decat viata in seni, eu imi fac singur viata fara sa mi-o dicteze cineva pentru ca vreau sa pot, nu mi-ai dat aproape niciodata nici un sfat doar un cuvant "naspa" de aici trebuia sa-mi dau seama dar am fost prea ord. Acuma o sa fiu mult mai indiferent decat puteai sa-ti imaginezi pentru ca dragostea a plecat, ma lasat ma distrez cum o facem in trecut si chiar ma dor de zilele acelea, mai lasat in urma, sau mai bine spus m-am lasat in urma dar no sa mai fie la fel. Iti spus la si adio pentru totdeauna.
P.S.: Lucrurile mele care ti le-am dat poti sa faci ce vrei cu ele nu imi pasa.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu