Ziua empirica

Zilele trec, noptile vin, lunile trec. Si ia-ta a mai trecut un an din viata mea, a fost un an plin, un an in care s-au intamplat multe, un an in care clepsidra timpului a fost blanda cu mine si cu cei din jurul meu. Ia-ta ca imediat implinesc 23 de ani, ce ani am avut in trecut atatea s-au intamplat, cu bune cu rele, dar totul sper bine, sunt bucuros ca sunt sanatos, si asta conteaza cel mai mult. Nu conteaza ce spun alti despre mine, conteaza doar persoanele care imi sunt alaturi la bine si la rau. Conteaza ca inca am capul sus si stau dreptate in fata nedreptati si al intunericului ce cuprind sufletele oamenilor. O sa am venerabila varsta de 23 de ani cum suna douazecisitrei de ani, suna melodic, suna empiric, suna metaforic. Am crescut intr-o persoana mandra si observatoare, o persoaa ambitioasa si care nu mai lasa de la el, care nu mai o sa fie tratat cuma  fost tratat, o persoana care o sa actioneze nu sa gandeasca, dar totusi filozofia este domeniul unei persoane ca mine si asta nu am scot niciodata din caracter. Da recunosc am facut greseli poate unele mici alte mari dar totusi sunt om nu sunt masina. I-am cerut iertare cate o data am fost iertata alta data nu dar asta etse viata nu ai ce sa-i faci. Prieteni mai am putin dar mai am, uni mau tradat, alti imi spun alaturi, asta este. Dar deja astept sa vad cum o sa fie la 23 de ani, cred ca o sa fie la fel cum a fost pana acuma.

1 comentarii:

  1. Lavinia Dance spunea...

    multi inainte!
    23 de ani, suna ca o alta varsta.
    suna a trecere de timp.
    important e ce lasi in urma, cum traiesti...
    in fond diferenta de la o varsta la atla e ca pe masura ce cresti inveti mai multe, si fizicul se schimba.

Trimiteți un comentariu