Agenda amintirilor

Inca o zi. inca o poveste de scris, iarasi noi doi in aceeasi locatie, dar la o masa diferita, ne-am amintit de momentele bune dar si de momentele grele si nu se stie ce o sa se intampla in viitor, dar nici eu nu sunt sigur, nu mai ma mlas condus de nimik inafara de minte, minte o sa ma conduca de acuma in incolo. Am sa scriu in continuare continutul unei mici povestiri, care ea mia scris in agenda amintirilor:
"Incepe din nou, de data in Rex Cafe!
Rebe si KiKy stau pe cana pea relaxati! Ce zi!
Rebe si Kiky au zambit la ceea ce a scris Rebe!
Kiky miroase a covrigi! Ha! Ha! Ha!
Rebe a mirosit bluza lui Kiky si miroase a parfum!
Kiky si-a aprins o tigara!
Kiky a mai luat o gura din din berea lui!
Rebe si kiky sunt niste copii foarte dragalasi!:d
Kiky si Rebe au ascultat Aerosmith-Crin`!
Kiky da di picior!Ciudat! O face pe ritm!
Lui Rebe nu-i place melodia care E acum la TV!
Kiky da din sprancene la Rebe!:))
Kiky a zis o propozitie foarte lunga in engleza!
Kiky mai vrea sa scrie si Rebe despre ea!
Rebe a mai luat o gura din bere!
Rebe zambeste atunci cand se uita Kiky!:D
Pe Kiky il doare capul de cateva zile rau!
Kiky ii miroase mainile a covrigi! Mi-e pofta!
Rebe fredoneaza o melodie care ii place!
Kiky a zis ca ii este dor de bikini!:))
Kiky a inceput sa bea berea mai repede ca Rebe!
Rebe scrie in agenda! Tare! nu!
Rebe a atins muschi lui Kiky! pune mana si tu!:P
Rebe a dat un cap de perete tare!
Kiky gesticuleaza foarte mult cand vorbeste!
Kiky si-a dat un pumn in fata! Auch! :((
Rebe si Kiky fumeaza o tigara!
Rebe a incheiat aici!:*"
Sunt vorbele unei persoane pe care credeam ca n-o sa mai vad sau sa aud vreodata. Dar destinul si soarta sunt niste femeie foarte viclene cand este vorba de doi oameni care inca mai tin unul la altu. Asta este, eu unu am incheit. Daca vreiti  puteti sa continuati voi.

1 comentarii:

  1. A_wounded_soul spunea...

    Nu credeam ca o sa publici asta. Uimitor.

Trimiteți un comentariu