Bestia din mine

Timpu a trecut, a apart din nou in viata mea fara sa dau un semn de viata, a aparut o iubire veche, a aparut o persoana care, credeam ca n-o vorbeasca cu mine, dar eu nu pot face nimic, pentru ca ea are pe cineva, asa ca mai bine stau si cugetez ce o sa fac pe viitor, fara sa fac nimic, si fara sa ma bag undeva. Asa este mai bine mai bine tin in mine decat sa fac o greseala. Ea este fericita cu cine este si eu raman singur, un lup singuratic pe acest pamant pacatos, ma duc unde ma lasa instinctele si cand apare luna plina pe cer tip si urlu, ma transform in bestia care m-am transformat, in aceea fiara a intunericului, dar nu ranesc omaeni nevinovati, doar pe cei vinovati, sunt acel mic inger care are grija de oameni lipsiti de aparare si ma transform pe zi ce trece. Trebuie sa raman tare si puternic si sa-mi controlez temerile si sentimente, sa apas pe buton de on/off ,sle inchid si sa-mi continui viata mea, viata unui lup singuratic ca asa este mai bine. In vene nu mai curge sange de om, curge sange de bestie, curge un sange hibrit care putine lume stie despre el, luna este sursa mea de energie. Daca nu este ea eu nu ma transform niciodata si o sa raman un om mic si sentimental, dar cat exista ea eu sunt un lup singuratic plin de vlaga si plin de putere.

1 comentarii:

  1. A_wounded_soul spunea...

    Imi pare rau daca din cauza mea ai devenit o bestie. Voiam sa ramai un suflet plin de bucurie, nu ura si venin.

Trimiteți un comentariu