Dorinte nespuse

Am ajuns si la postarea numaul "100" a trecut mult dar mi-am scris sentimentele, mi-am scris tristetea, mi-am scris inima si sufletul aici pe blog-ul acesta si voi dragii mei cititorii v-a iubesc ca mi-ati citit blogul, ca ati comentat si ca va placut si sper ca in viitor o sa va placa si mai mult. Acesta a fost o mica introducere pentru acesta postare.
 De ce ma simt asa? De ce ma simt de parca cand o vad cu altcineva se rupe ceva in mine? De ce cand sunt doar eu cu ea este totul super ok si ne distram si radem? De ce inca mai sentimente pentru ea? Spune-mi Maretule de ce? Nici el nu stie ce sa raspunda, nici el nu stie raspunsurile la aceste intrebari fara raspuns. Sunt un om simplu dar am un suflet mare, toti imi spun ca sunt frumos, ca am suflet de inger, ca sunt cel mai treaba, ca sunt inimos, si ma lauda lumea, dar eu nu simt asa, simt de parca totul se distruge in interior, dar nu las sa se vada, lasa pe alti sa ma vada cum sunt pe exterior caci in interior este o prapastie fara fund. Azi iarasi mi-a scris in "agenda amintirilor" mi-a scris cum scrie ea deobicei si o sa pun in acesta postare ce mi-a scris, dar nu stiu daca o sa mai fie ceva intre noi pentru ca eu ma ascund si raman asa ascuns ca asa este mai bine pentru ca ea are pe altcineva si las mai bine asa decat sa fiu eu iarasi in mijloc. Urmeaza acel mic fragment pe care mi la scris ea in agenda, sper sa va placa citire placuta, va multumesc.
"Hey! Uite din nou impreuna intr-un local nou de data asta "Arthur`s Pub!Foarte ciudat, imi place foarte mult aici! Sper ca localul asta sa nu se desfinteze! Un alt lucru important- este ziua de 13.11.2012 care in general poarta ghinion, dar se pare ca ziua asta ne poarta noroc la amandoi! Tu instalezi Windows la propietarul barului cu acelasi nume ca si barul! Eu pe de alta parte imi vad desenul pe peretele barului- sunt foarte mandra de mine! Norocul meu ca am uat caietul de desen la mine! Nu-i asa? Sper din tot sufletul sa mai venim aici! Este asa de frumos si pare asa din vremurile trecute! Ador atmosfera! E ciudat cum de fiecare data ma simt bine cu tine si am noroc desi am avut si vremuri in care ne-a mers si mai rau, dar sper sa avem si vremuri mai bune! Stiu ca tot astepti sa vezi, dar deocamdata, e secret!MIau! Vad ca acum facem si glume despre inelul de logodna pe care sper nefericirea mea, l-am pierdut!De ce ar fi o greseala sa ma iei de sotie? Nu am idee! Tu sti! Pe ziua de azi, am incheiat aici! Ne mai vedem si alta data, cu alte peripetii! Se sperram ca cu bine! Sa ai o buna zi in continuare si cele bune! Semnat Rebe! Alias Riseea!"
Sper ca v-a placut ce mi-a scris si de data asta, si sper sa-mi lasa-ti parerile voastra, va multumesc inca o data ca imi cititi blogul.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu