Marturisirea

ma intreb de mult cum unii oamenii pot sa aiba doua sau mai multe fete, niste bariere catre ce sunt cu adevarat ei inauntru. Asta ne face sa-i descoperim din ce in ce mai mult si se enerveaza pe curiozitatea omeneasca. eu nu am mastii, am aceeasi figura fatiala tot timpu, poate din cauza asta sunt un mister pentru multii. eu nu am prietenii, nu am amici, am doar cunoscuti care se plictisesc de mine din faptul maotiv ca sunt diferit. Doar unul sau doi ma intreaba cum am simt, sau daca sunt bine, restu sunt din micii interese. M-am izolat de multiisi incetu cu incetu ma izolez si de restu, din cauza ca sunt u singuratic. Trecutul mi l-am sters de tot din viata mea, unii ma uresc, altii nu ma inghit, uniidoar indiferenti, unii m-au ranit, dar nu-i nimica ca roata se introarce si o sa vada pe pielea lor ce inseamna suferinta si asta nu poate se mascheze nimeni ca se vede in ochii lor. Nu ma bag pe nimeni in seama din care ma urasesc sau nu ma inghit ca nu imi irosesc cel mai pretios lucru pe luma asta cu ei. timpul meu este cel mai pretios lucru din viata mea, care este o mintiuna scrisa de cineva alb pe negru cum cred unii, dar eu cred ca singur imi fac destinul, ca singur ajung la adevar si acela este moartea. De pe zi ce trece ajung mai aproape de ea, aceea prietena care imi aduce linistea pe buze. Poate o sa ma cautati voi care nu aveti timp de mine si eu nu o sa raspund si poate va intrebati ce am patit dar eu tot nu o sa va zic. tin totul pentru mine nu mai zic nimanui nimica. Voi care ziceti ca imi sunteti prieteni, care spuneti sa ne vedem ca pe vremuri, dar nu mai sunt acele vremuri, acele vremuri sunt trecutul, eu ma uit la viitor, cautand lnistea sufleteasca, in care voi poate o sa fiti sau poate nu. Eu iert, dar nu uit, nu ii uit pe cei care m-au tradat, ranit, injunghit pe la spate, dar ii iert, o sa ma uit cu ochii blanzii la ei dar nu le spun nimica, nici poate salut, ca si-au pierdut respectul meu, prin faptele lor necalculate au pierdut un prieten, amic, iubit, frate. Nu este nimica, sangele apa nu se face...
O sa ne vedem in viitorul apropiat cu bune , cu rele, cu amintiri varsate cu lacrimi de bucurie sau tristete, dar eu n-o sa mai fiu, o sa fiu undeva acolo sus unde am visat tot timpul sa fiu, adica un maturator de praf de stele.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu