O zi noua

O zi noua se asterne peste noi, peste noi muritori dar cineva de acolo sus se uita ei cei vinovati si nevinovati, cei inocenti si buni. Printre ei se afla doua persoane inocente una mai inocenta decat alta care se iubesc cu mult foc. Flacara iubiri lor aprinde si cel intunecat loc posibil , un inger este cel mai inocet si un muritor, care a gresit in fata ingerului si ia cerut scuze si a vrut sa se inalte la el, ingerul vazand asta la luat in brate si la sarutat si ia spus "ti-am cersit iubire si tu muritorile ai facut greseli mai ranit dar eu te iubesc pe tine si am vazut prin faptele care le-ai facut ca si tu pe mine si din cauza asta am ramas langa tine." Muritorul era prin de viata se gandea doar la inger nu-i pasa de persoana lui. Daca trebuie sa tragem o morala din aceasta mica poveste oare care o fi?
Sa tzinem la aproapele nostru si sa nu-i da-mi drumu pentru nimic in lume.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu