Prietenie, iubire, inima

Ce este prietenia? ce este tradarea? ce este iubirea? Sunt niste intrebari care ni le punem zilnic cand luam o hotarare dar oare luam hotararea potrivita sau nu?
Ne gandeam, scriem, spunem ce o sa facem dar porma ne schimbam hotararea nu mai putem sa facem asa ceva pentru ca cineva drag o sa sufere un prieten bun un iubit sau iubita.Trebuie sa ne uitam in trecutul nostru si analizam si sa invatam din ce am gresit cu asa mult incat cei apropiati ne parasesc sau sunt pe cale sa ne paraseaca. Invatam din greseli cum spune proverbu dar este de ajuns? Eu unu nu cred ca este de ajuns pentru ca facem o alta greseala si tot asa. Si eu am gresit am gresit in fata prietenilor am gresit in fata iubiri mele si ei mau iertat nu mai suport sa fiu iertat vreau sa gandesc sa scriu sa fac ce spun pentru ca iubesc persoana care mi-a stat alaturi imi sta alaturi si o sa-mi stea alaturi pana la adanci batranete, vreau sa fiu aproape de prieteni mei sa-i ajut cat pot de mult veau sa fac o lume mai buna pentru iubirea mea si prieteni mei.

1 comentarii:

  1. A_wounded_soul spunea...

    Si eu te iubesc, scumpul meu drag si sper ca tu crezi si ceea ce spui si nu sunt doar cuvinte risispite in vant.

Trimiteți un comentariu