Tristete, asteptare, o speranta

"O scrisoare vreau sati scriu dar prin aceste randuri sunt sentimentele care le am eu pentru tine de la inceput pana cand moartea nea va gasi.Eu sunt un vinovat care iubeste, iubeste o faptura care a ranito atat de mult incat ea nu vrea sa mai auda de mine.Sunt un om mic, o frunica pe langa tine, tu esti ingerul, tu esti steaua, Lucefarul care imi da viata. Tu esti aceea minune care mi sa intamplat mie, o iubire pe care n-am mai simtito niciodata. Mi-ai intrat la inima mi-ai intrat la suflet cum nu a intrat nimeni pana acuma, tu esti sufletul si inima mea. Dar eu am gresit in fata ta de prea mult ori si sincer o sa fie greu de acum incolo dar eu sper ca luminita nu sa stins, aceea luminta care este aprins de noi de iubirea noastra, legatura care ne tine unici pe veci acel lant care nu este din otel din titan, este mai puternic decat orice material care exista, este ceva divin ce este intre noi si sper ca acest lant nu sa rupt. Aceste cuvinte le-am scris din inima mea mica si din iubirea pe care o am pentru tine, pentru puiul meu, ingerul meu, diamantu meu."

De la un cersetor de iubire vinovat, judecat

1 comentarii:

  1. A_wounded_soul spunea...

    Si eu ti-am cersit iubirea, dar nu am primit decat cenusa...funigine...eu sper sincer si din tot sufletul sa iti corectezi atitudinea.

Trimiteți un comentariu