Durere, chin, suferinta

Lumea e plina de suferinta , de o umbra care ne inghite incetu cu incetu, crezi ca faci bine dar faci si mai rau, nehotarari, lacrimi varsate pe obraji nevinovati. Si eu ma aflu in acesta lume a intunericului a suferintei, sufer pentru ca gresesc , sufer pentru ca gresesc unde este cel mai sfant, in sufletul vieti mele, iubiri mele, inima mea. Suferinta nu poate fi stearsa cu buretele. Dar iubesc, iubesc mult pe o faptura gingasa care mi-a oferit totutl si eu ca prostu resping si gresesc mult in fata ei. Nu cer sa fiu iertat, cer doar ca si ea sa ma iubeasca la fel cum o iubesc eu. Pentru ca asta sa se intample trebuie sa ma schimb si trebuie sa fac sacrifici, am sa fac acele sacrifici, nu imi pasa ce o sa patesc eu imi pasa doar sa fie ea fericita. TE IUBESC PUI SI VREAU SA TE FAC FERICITA.

1 comentarii:

  1. A_wounded_soul spunea...

    Si eu te iubesc, dar nu mai reusesc sa te inteleg cei cu lumea asta in care traiesti si vreau sa pot da timpul inpoi cand totul era bine...si cand nu existau atatea certuri...TE IUBESC...ESTI MOTIVUL PENTRU CARE TRAIESC...

Trimiteți un comentariu