Dispret

A mai trecut o zi in singuratate, oare cate zile mai trec? Nimanui nu-i pasa ce simt, ce sentimente am, ce vreau sa realizez, sunt singur intr-o lume mare, simt intunericul ma incojoara sunt distrus, rupt in doua, sufletul mi s-a ridicat, inima este rupta in 2, ce simt eu acuma nimeni nu stie pentru ca toata lumea este in intuneric, sunt singur si asa o sa raman de acum incolo, am facut greseli in viata mea , am ranit, am jignit, dar cand vreau sa schimb ceva nimeni nu ma asculta si nimeni nu-i pasa, asta nu-i viata, asta este iad, sunt singur, tradat, parasit, prieteni imi spun ca va fi bine, dar n-o sa fie, n-o sa mai fie aceea scantaie care am avut-o, n-o sa fie aceea iubire eterna, acel suflet pur, va fi doar un o cochilie goala lasata pe plaja de valurile mari, sunt un nimeni, un nimic, sunt un om sarac, pentru ca nu mai aceea iubire lanag mine, nu esti bogat daca ai bani, esti bogat cand ai ceva mai presus decat bani si acel ceva este iubirea, iubirea pe care inca o port pentru tine, darnu stiu daca o sa mai fie vreo luminita, vreo speranta, vreo lacrima de bucurie. Acest sunt eu un om mic intr-o lume mare, o insecta care a fost calcata de o mie de ori dar n-a murit pentru ca inca are speranta, dar o sa moara pentru ca nu se stie daca este cale de intoarcere. Lacrimi curg de tristete si suparare pentru cel care a gresit eu sunt, eu sunt nemernicul, eu sunt prostu, eu sunt.... cuvinte de inchiere nu am mai doar 2 cuvinte sunt de spus "TE IUBESC".

1 comentarii:

  1. A_wounded_soul spunea...

    Iti doresti ca speranta sa moara ultima si incerci tot posibilul ca totul sa mai fie ca la inceput, dar nu se poate pentru ca o oglinda sparta, chiar daca incerci sa o lipesti la loc si gasesti toate bucatelele , ea nu va mai arata niciodata la fel, va fi cu crapaturi si ele se vor vedea clar si in plus praful de sticla care a cazut odata cu bucatelele sparte, nu va mai putea fi recuperat niciodata, asa ca oglinzii ii va lipsi intotdeauna ceva.

Trimiteți un comentariu