Singur

Ma simt parasit, singur fara speranta, cu inima impratita in doua , cu sufletul ridicat la cer, ma simt ca o cochilie goala, un nimeni, un nimik, un om fara viitor si speranta, un om care nu a simt niciodata gustul iubiri pe buze si in suflet, un robot, o marioneta care poate fi arunca la gunoi. Dar eu pot sa simt suferinta, durerea, chinul, sentimete placute, si sunt un luptator si lupt in continuare pentru o persoana care a spus" its to late" si eu spun "its never to late" si asa o sa fie sunt increzator in puterile mele si am sa zab pana la ultima farama de enegrie care o am nu conteaza consetintele nu conteaza sacrficile conteaza numai ea "me soul mate". Fara ea nu pot exista, fara ea nu pot fi acel copil vesel si fericit, fara ea nu este nimica. Am sa o recastig inapoi si timpu se va opri din nou nu pot trai fara ea .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu