Asteptare, speranta

Ce inseamna a astepta? Inseamna sa ai rabdare cu ceea ce faci sau ceea ce vreis a faci.Dar oare cata rabdare poate sa aiba un om pentru persoana iubita ? un minut, o ora, un an, un veac, o eternitate.Aceasta intrebarea trebuie sa ne putem toti si trebuie sa gasim un raspuns pentru.Eu am rabdare nu pot sa spun ca n-am dar pana cand am rabdare aceasta nu se stie niciodata. Dar pentru iubire o sa am rabdare pentru ca , cand iubesti stii ca ai o persoana draga langa tine , un inger pazitor, o princesa.Eu am asteptat si mi-am gasit iubirea si acuma o scriu in stele, o scriu pe hartier, o scriu pe pergament, o scriu impreuna cu persoana iubita, o scriem in fiecare zi si ne simtzit ca suntem acelasi corp, aceeasi inima, acelasi suflet si nimeni si nimik nu ne poate desparti. TE IUBESC

1 comentarii:

  1. A_wounded_soul spunea...

    Cateodata asteptarea insemna sa iti asumi anumite riscuri, dar daca iubesti o fiinta umana ii vei acorda atata timp cat are nevoie pentru a se intoarce la tine.

Trimiteți un comentariu