Paginii de viata

Pagini noi scriu, o viata noua am sa traiesc, plina de bucuri si/sau tristeti, nimeni nu stie ce ma astepta in aceasta lume noua, plina de mister si de vartejuri, am sa dau lacrimi, sange, sudoare in tot ceea ce am sa fac. Am sa fiu un nou om care vrea sa descopere tot ce este nou, nimeni si nimik nu ma poate opri.Dar trecutu nu pot sa-l uit, nici daca as vrea nu pot, dar nu vreau, no sa ma bantuie, o sa-mi amintesc de el in fiecare zi in care traiesc si chiar cand am sa mor o sa mi-l amintesc impreuna cu cei dragi mie, impreuna cu oameni care mi-au fost aproape si la bine si la rau, impreuna cu prieteni si familia mea.Am fost si raman un vagabon, un smecher, un maturator de praf de stele, un cersetor care cerseste cel mai depret lucru de pe lume, acel lucru este iubirea, dragostea si prietenia. Imi deschid bratele si imbratisez soarele si luna, imbratisez o noua viata, un nou orizont. Sunt un simplu om, nu sunt perfect dar prin aceea ce fac ating perfectiune in fiecare lucru care fac. Citez dintr-un citat care mie imi este drag "Timpul se schimba si nou trebuie sa ne schimbam cu dansul". Corect timpul se schimba dar nou nu ne schimbam in toalitate cu el pentru ca porma pierdem esenta vieti, esenta iubiri pe care o purmat in suflet, in inima, nimeni nu ne poate obliga sa ne schimbam, noi suntemi cine suntemi, unici, diferiti, nu putem sa copiem pe cineva pentru ca porma o sa fim o umbra. Traieste viata, pentru una singura ai, fi fericit de clipele petrecute, daca dai de negaj sau esti suparat infrunta acele momente, lupta si pana la urma o sa renasti din propria cenusa.

3 comentarii:

  1. Hoinara spunea...

    Ceva mai mult optimism;asta e un lucru bun.:)

  2. only.hope spunea...

    nou...ceva destul de greu..dar merita:)

  3. Anonim spunea...

    tu ai puterea de a crea in tine armonia universala..nu uita asta ;)

Trimiteți un comentariu