Pamant, Unitate, Fratie

De cateva ori imi pun niste intrebari la care raspunsul am sa-l aflu deabea in viitor, sunt niste intrebari despre viata, despre drumul meu, despre ce am cel mai drag pe lume, si pe cine o sa ajung sa iubesc. Nimeni nu stie raspunsul la ele, trebuie sa am rabdare ca sa le aflu, si pe parcurs o sa stiu ce ce am ales este perfect pentru mine . Pot alege din en drumu unul singur, dar trebuie sa ma asigur ca acel drum este cel ideeal pentru mine, in viata alegi multe lucruri unele bune, altele rele, sunt lucruri pe care le vezi zilnic, lucruri comune, banale, dar totusi trebuie sa le alegi ca sa stii ca la sfrasit o sa ajungi tot la acelasi lucru din care te-am nascut, adica pamantul."Din pamant ne-am nascut, in pamant ajungem." este o zicala care tot timpu este spusa nu exista persoana care nu a spus macar o data aceasta zicala, si aceasta zicala este adevarul, oricant de mult muncim pentru ce este al nostru, tot acolo ajungem in acelasi loc, in pamant. Dar cum spune proverbu latin "Omnis mea mecum porto", in traduce "Port tot ce este al meu", este un proverb uitat de lume care si acesta il punem spune zilnic pentru ca oameni au uitat de unele lucruri din acesta lumea cum ar fi iubire, dragoste, sentimente pentru cei dragi, sunt tot mai distanti, indiferenti si egoisti se gandesc doar la nevoie materiale, dar mai sunt unii oameni care inca mai spus acest proverb in soapta si in secret, sunt oameni care nu au uitat de aceste lucruri, care nu se gandesc la ei, mai mult se gandesc la cei din jurul lor ca sa le fie lor bine, nu conteaza locul, momentul, timpu, sunt acei oameni pe care ii punem numi "nebuni frumosi" sau "ingeri pazitori". Putin au ramas din acesti oameni dar sunt aproape de fiecare om in parte sa aiba grija de ei, sa fie langa ei la bine si la rau. Aceste este lucru cel mai important pe lume, prietenia, fratia, iubirea semenilor, in lumea acesta rece si indiferenta trebuie sa stam uniti si porma nimic nu ne paote dobora.

1 comentarii:

  1. Mallynna spunea...

    Scrii foarte frumos iar imaginile sunt superbe!

Trimiteți un comentariu