Lucrurii pretioase


Cred ca v-a fost dor de mine nu? Mie unu sincer mi-a fost dor de mine, dar am revenit, cu ganduri frumoase, cu clipe placute, cu momente de neuitat cu cine va intrebati? Eu v-a raspund cu prieteni mei dragi, care mi-au fost alaturi la bine si greu. A venit primavara, anotimpul indragostitilor, dar eu imi iau haine pe mine, ochelarii pe ochii, playerul in urechi si plec, nepasator si indiferent, dar ma prins ploaie, o ploaie de vara, o ploaie care mi-a adus aminte ca inca mai am amintiri si sentimente, parca Cel de sus a plans, si a plans pe mine, un simplu om, care este un muritor, care s-a inchis in el, dar aceea ploaie mi-a deschis din nou sufletul, chit ca m-am udat pana la piele, dar a fost o ploaie plina de amintiri si nostalgi, m-am simtit ca un copil mic, care se bucura de copilarie si de lucrurile marunte, si de niste cuvinte spune pe gurita, niste cuvinte care sunt cele mai depret pe lume si cand le auzi simtit ca esti apreciat si ca ai prieteni aproape, acele cuvinte sunt : " multumesc, mersi, mie dor de tine, am incredere." Cand auzi aceste cuvinte parca totul a trecut si a venit soarele pe strada ta pentru o clipa, dar nu este chiar asa pentru ca cand te desparti de prieteni tai, te ajung din urma greutatile si necajurile si un singur lucrur te poate ajute, un singur lucru a fost cu tine tot timpu, si la bine si la rau, nu iubita sau iubit, nu vorbeste ce persoane sau lucruri , vorbesc de cele spirituale care ne da incredere in noi si acele lucruri fac parte dintr-o categorie care o avem langa noi tot timpu, acel lucru este muzica, ea a fost cu tine tot timpu, ea este iubita ta, el este iubitu tau, versurile care le ascultam ne da putere si ne motiveaza sa mergem mai departe, dar pe langa asta ne trebuie sa fie langa noi si prieteni, prieteni care unuii dintre ei te injunghie pe la spate, dar alti au stat langa tine tot timpu, aceei sunt prieteni tai adevarati, aceei sunt frati si surorile tale, si aceeai sunt frati si surorile mele, si va multumesc pentru asta, prieteni vom ramane pe vetie.

1 comentarii:

  1. Mi-as dori sa pot fi si eu increzatoare ca tine :)

Trimiteți un comentariu