Paradisul nostru


Zilele trec, noptile vin, ciudatanile apar, oare minune sau nu?
Stau relaxat pe fotoliu, cu tigara intr-o mana si in cealalta doza de bere, muzica la maxim, fredonez, chill out total, cea mai bun lucru dupa o zi de munca grea, mai vorbesc putin pe mess cu lumea, dar doar atat, cheful vine dintr-o data, chef de petrecere, chef de betie, chef de party, sunt multe lucruri care le puteam face, dar eu am hotarat sa ma relaxez acasa si sa stau pe muzica hip-hop underground, reggae si country, ce iti trebuie mai mult?
Nimic pur si simplu nimica, sunt in paradis, daca asa sunt toate zilele ar fi un miracol, dar nu sunt pentru ca persoanele din jurul meu sunt triste, sunt ruinate, distruse, prabusite, sunt la pamant, dar cum poti sa le remediezi aceste probleme, cu timpu se vor rezolva, dar pe moment muzica este singura cale sa te calmezi, nimic nu este mai placut sa asculti niste melodi care poate sa-ti ridica moralul si sa te ridici de la pamant.
Viata este o curva care te fute de fiercare data cand are ocazia, dar dupa aceasta trece o futi tu pe ea si spui in gand: " Ha te-am futut eu pe tine curvo, azi nu mai prins."
Timpul este cateodata prietenul tau, dar cateodata dusmanul tau, dar il poti invinge, te intrebi cum?
Cu gandire pozitiva si sa nu bagi de seama, cel mai bine, si cel mai sanatos de o parte.
Sunt multe de spus, multe de scris, multe de gandit, dar cateodata este bine sa le ti pentru tine, nu cred ca v-am facut curiosi, dar daca v-am facut sa-mi spuneti si o sa va scriu cu drag, sau cu tristete. Cu fiecare pas care il faci ajungi mai aproape de paradisul tau, fiecare o sa ajunga la paradisul lui. Deschide ochii copile, nu esti in rai sau in iad, traiesti si bucurate ca traiesti, si bucurate de viata ca asta este cel bine, nu tine la sufelt ce spun alti despre tine, sau certurile care le ai, lasa ca trec ele, tu sa fi aceea persoana care stie ce vrea de la viata, fara sa crez ca poate va fi bine sau poate nu, trebuie sa fi sigur pe tine si increzetor in tine, hell ya, asta este secretul.
Cu acest secret chiar ajungi in paradis cu siguranta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu